Edisi Segmen Review! Blogger Kecik-kecik Cili Padi - Afiqah Nabilah!

Oleh Kaki Wayang on


Salam wahai adik Afiqah..aku masih tak percaya lagi sebenarnya..dan masih keliru dengan peserta segmen ni..dah 10 kali aku belek-belek..yang aku nampak tetap seorang blogger berumur 12 tahun.. 

Tak banyak yang dapat saya katakana mengenai blog adik Afiqah ni..semuanya ok..dan rasanya dimaafkan kot sebab dia ni masih lagi muda..Cuma adik Afiqah boleh baca komen-komen dan review dari blog terdahulu supaya adik faham bagaimana nak dapatkan blog yang menarik dan berinformasi.

Aku masih dalam mode tak percaya…ok lupakan..walaupun masih muda..adik kita ni dah mampu menulis macam akak-akak dan abang-abang yang lain..rasa dah macam bukan blogger kecik dah..perbanyakkan artikel yer dik..mungkin adik boleh letakkan artikel seperti tips mengulangkaji pelajaran..sebab tajuk ini menjadi begitu hangat apabila tiba musim peperiksaan..manalah tau blog adik termasuk dalam enjin carian google..

Dari segi layout pula, adik Afiqah juga boleh ikut apa yang abang Kaki Wayang komen kat review blog Silent Thinker..samaada mahu menggunakan platform "Read More" ataupun menetapkan 2,3 post pada main layout..

Terima kasih join segmen abg ni yer..amacam dengan UPSR? Dapat keputusan apa? Harap-harap semuanya baik hendaknya..teruskan berblog..jangan malu-malu..sila baca review blog lain yer dik..Tahniah terpilih dan selamat datang ke Dunia Blogging..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...