Edisi Sentap! Ko tak kahwin lagi kan? Dah tu nape peluk?

Oleh Kaki Wayang on

Haa..dah tentu ramai "kapel-kapel" muda remaja macam ni kan..since aku rasa aku ni dah tua remaja..uittt ade ke tua remaja..so aku rasa kena ingatkan pasal ni..bukan pe..ramai pasangan macam ni sekarang..aku ni bukannya bagus sangat nak tegur-tegur kesalahan orang..tapi aku rasa benda yang aku nampak kalau salah patut ditegur..takkan tengok je kan..

Kesimpulannya, sebagai mengakhiri entri terpendek dalam sejarah..korang kena jaga diri terutama yang pompuan..jangan sampai pepatah ini berlaku ke atas anda.."Nasi dah jadi bubur"..baru nak menyesal dah tak berguna..yang lelaki pula janganlah dok amik kesempatan dalam kesempitan..kene kilat kang baru tau!!!

Amekkaw!!!!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...