Edisi Penghargaan! Artikel Khas Untuk Rahmah Ram Ram - Blog Bable Bable Bla Bla Blub Blub!

Oleh Kaki Wayang on



Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Azri kat sini dengan sukacitanya mengucapkan jutaan terima kasih atas kesudian akak bertukar RSS Link dengan Azri..semoga usaha azri yang tak seberapa ini mampu membantu blog akak..ini sahajalah usaha kecil yang mampu Azri laksanakan dalam membantu blogger-blogger lain untuk mempertingkatkan trafik blog mereka sekaligus membantu agar blog mereka dikenali ramai..semoga blog akak dapat manfaat sebaiknya..

Untuk itu, maka berakhir sudah tempoh masa perkongsian dan pertukaran RSS antara kita..dan sebagai makluman Blog akak merupakan blog yang paling lama bertahan dalam perkongsian ini..semoga selepas ini kita akan dapat bekerjasama lagi..

Azri sebenarnya nak membantu blogger-blogger lain lagi yang trafik dan pageviews mereka tak sampai 100-500 ke bawah sehari..dan itulah sebenarnya tujuan Azri membantu blogger-blogger macam akak..Oh ya boleh tak nanti akak print screen kan statistic kat Nuffnang dan Statistik kat Dashboard akak tu..Azri nak tengok statistic akak..hantar kat email je..itupun kalau akak sudi kongsikan..

Kepada yang mahu BLOG mereka diiklankan di blog ini, ruangan iklan akan dibuka tak lama lagi..dan kepada yang nak sangat bertukar-tukar RSS dengan Kaki Wayang (Azri nama sebenar hehehehe)..saya akan buat satu segmen untuk anda semua..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
9 Comments

{ 9 Komen Membina!... read them below or add one }

Admin said...

As-Salam...
uhh untung bla bla blub .. sure lepas ni jadi makin meletop.

Bla bla blub memang dah ramai tahu sebenarnya .. :) pernah masuk intrend lagi .. hehehehe

Kaki Wayang said...

Wow..patutlah ramai yang mengomen kat blog dia..

Aziela said...

Waahh...tumpang berbangga. Seharusnya she deserves it kerana beliau berusaha dengan komited. Syabas Pn Rahmah dan terima kasih kepada Azri...

RamRamCute said...

bilanya @HH masuk intrend..rasanya tak pernah langsung..itu blogger lain kot?

RamRamCute said...

Terima kasih banyak dan tak terhingga kepada Azri aka Kaki Wayang sebab sudi nak bertukar link dengan akak. Memang sesungguhnya usaha baik awak ini hanya Allah swt sahaja yang dapat membalasnya. Akak doakan semoga Azri terus maju dan sukses dalam dunia blogging sambil tu jangan lupakan kami-kami yang masih memerlukan tunjuk anjar dari blogger otai dan berpengalaman macam anda semua

Kaki Wayang said...

Hahahaha..tapi saya tetap bukan blogger otai dan berpengalaman..

RamRamCute said...

takpe janji sentiasa memberikan sesuatu yang berinformasi dan ilmu pada kami (macam akak ni) hehehhe....tq Azri :-)

Kaki Wayang said...

Betul tu kak..nanti giliran akak Aziela pula yer..insyaAllah..bagi peluang kat blogger-blogger yang sedang merangkak dalam dunia blog!

Kaki Wayang said...

Sama-sama kak..janganlah puji melambung sangat yer..hehehehehe..ada masa lagi Blog akak akan diiklankan kat blog Azri pula..mungkin sebagai BlogList ataupun Blog pilihan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...