Edisi Terkini! Gempar Norish Karman Digilis Lori 10 Tan!

Oleh Kaki Wayang on


Gambar yang begitu mengejutkan bagi sesiapa yang melihatnya bukan, tak sangka Norish Karman mengalami kemalangan dan berlumuran darah apabila digilis lori 10 tan? Dan sehingga kini masih tiada sebarang berita mengenainya? Padahal ianya melibatkan seorang artis yang agak terkenal kemalangan.
Terdapat kemusyikilan di situ. Selepas  diselidiki, ternyata gambar tersebut adalah salah satu babak lakonan Norish Karman sebagai Tengku Puan Marina dalam drama ” Maharku Untukmu ” di TV3 yang disiarkan pada 30 Jun lalu dan telah meraih 2.4 juta tontonan..Haishhhhh, ingatkan ape tadi..menyentap je dibulan puasa ni!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
4 Comments

{ 4 Komen Membina!... read them below or add one }

Hantaranmurah Enterprise said...

wowooo.. tak dapat teengok!!~

Kaki Wayang said...

Hahahahahaha..takpe..

Anonymous said...

ish.. tgok tayar treler pon da seriau....huhu...

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Uish terkejut tadi! Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...