4 Buffered Earning Berjaya Diperolehi!

Oleh Kaki Wayang on



Alhamdulillah..setelah berbulan-bulan tidak mengemaskini sebarang entri baru..akibat merajuk sebab Nuffnang tak bagi BE walaupun purata UV sehari dalam 3000UV..akhirnya aku memilih untuk menyemak akaun Nuffnang..nak tengok ada berapa juta dalam akaun Nuffnang aku tu..

Sekali tengok macam pelik..dua, tiga kali tengok macam tak berapa nak pelik..akhirnya “kemerajukan” aku terhadap itu terbalas dengan 4 Buffered Earning yang berjaya diperolehi untuk 3 bulan berturut-turut..

Selepas ni agak-agak boleh merajuk lagi tak kat Nuffnang..hehe..ape pun thanks buat Nuffnang yang memberi peluang untuk merasa BE yang dah lama tak dapat ni..rezeki bulan Mei..

Bagi mereka yang masih lagi berjinak-jinak dengan dunia blog yang mengimpikan pendapatan secara online mungkin boleh membaca sedikit Tips Mudah Mendapatkan Buffered Earnings .. Bagi mereka yang nak memahami dahulu bagaimana pendapatan online itu boleh dijana..anda sudah seharusnya membaca artikel Tips Mudah Meningkatkan Trafik! barulah anda akan faham bagaimana pendapatan itu boleh berlaku..dan bagaimana BE itu boleh diperolehi...chowwww

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
3 Comments

{ 3 Komen Membina!... read them below or add one }

Kaki Wayang said...

Ramai yang dapat BE banyak-banyak mendadak macam tu. Dan statusnya dah pun credited. Bila 'credited' maksudnya campaign iklan tu dah tamat kat blog kita. Kalau status 'ongoing' barulah bermaksud campaign masih berjalan dan rezeki kat blog tengah berjalan.

#saya pun pelik kenapa tetiba dapat BE yang dah credited walhal tak pernah tau kewujudan sebelum ni.

Kaki Wayang said...

Tak pe lah..at least ada juga kan...merasa juga BE ni..hehehehe..

Kaki Wayang said...

Sy lgsg x pernah merasa..hukhuk..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...