Edisi Khas! Blog Betol-betol Hangat! di mata mereka!

Oleh Kaki Wayang on

Sejak ada bermacam-macam segmen-segmen kat blog sekarang ni..segmen yang dikendalikan oleh blogger-blogger terkenal tanahair..kini ramai dah yang mengenali blog aku ini..dengan usia yang kini menjangkau 3 bulan kini sudah mampu menjadi pilihan beberapa blogger-blogger senior..bukan nak tunjuk menunjuk..tapi hasil penat lelah join segmen terutamanya segmen Abg Ben sudah cukup membuatkan blog ini sedikit sebanyak dikenali..walaupun ada yang datang bertandang sekadar memenuhi syarat membalas kunjungan..
Blog Betol-betol Hangat! di mata mereka 1!
Rasanya dah berpuluh kali dah join segmen Abg Ben..hanya satu sahaja segmen yang boleh dikatakan Blog ni terpilih walaupun dibarisi dengan blogger-blogger yang lebih hebat dari BBH..nak tau segmen apa? Segmen Giler Bola: Malaysia VS Arsenal..Blog ini termasuk dalam 18 ulasan bolasepak terbaik semasa segmen ini berlangsung..korang baca lah ulasan aku tu..kelakar sangat..aku yang tulis sendiri pun tak sangka boleh keluarkan ulasan seperti itu..

Blog Betol-betol Hangat! di mata mereka 2!
Kali pertama join segmen Mr. HasrulHassan..Alhamdulillah dah terpilih dalam segmen Aku Blogger Baru La Bang! Betol-betol tak sangka dengan pemilihan ini..macam tak percaya..sebab gitu ramai yang menyertai segmen ini..tapi blog ni jugak yang terpilih..perghhhh terbaik arrr HH..Nak tahu apa yang HH (Bangku Kosong) review untuk Blog Betol-betol Hangat ni? Korang kene baca kat sini! "Aku Blogger Baru La Bang !!" - Episod Keempat - Dia Dulunya Muncul di Cover Majalah REMAJA! Amacam terbaik tak? Hebat kan review2 yang HH ni buat..sehebat blog pilihan beliau..gagagagagaga..



Blog Betol-betol Hangat! di mata mereka 3!


Dalam part 3 ni, atas sebab-sebab aku dah memilih beliau (Mama) dalam satu segmen Abg Ben yang mensyaratkan untuk semua blogger memilih 3 blog lain sebagai pilihan..dan atas sebab itulah BABLE BABLE BLA-BLA-BLUB-BLUB menjadi pilihan BBH..wah bukan main happy dan excited lagi dia bila Blognya menjadi pilihan blogger lain (aku yang pilih)..katanya dah berjota-jota kali dah ikut segmen tapi tak pernah pown orang nak pilih blog dia..so rezeki dia terpilih..dah aku memang selalu sebenarnya menjengah dan membuat kunjungan tak rasmi kat blog mama ni..walaupun tak berapa kenal tapi orangnya sangat peramah..nampak sangat sifat keibuan dia tu..dan apa yang menariknya..blog dia ni sangat simple dan nice to see..

 

Apa eh yang dia buat untuk aku? Haaaa dia buat satu entri spesel untuk aku sebagai tanda terima kasih pada aku sebab memilih blog dia..dapat juga blog dia dipromosikan..dan sekarang hasilnya..walaupun tak ramai lagi..tapi perubahan pada angka follower tu ada..sebagai hadiah..dapat entri spesel dan Pak Cik Bear dari mama..tq mama..


JOM kita tengok apa yang spesel sangat entri yang dikhaskan untuk aku tu..!!! Terharu Lagi Haru Bila Belogku Terpilih...JAKUN!!

Apa pun thanks pada semua yang terlibat dalam mempromosikan Blog Betol-betol Hangat! ni..korang semua best!!!

 

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...