Betol-betol Hangat! Trafik Mencanak?

Oleh Kaki Wayang on


Ok lah entri ni aku rasa entri yang paling ringan pernah aku keluarkan..hahaha bukan apa ianya cuma sekadar perkongsian..pada sesetengah orang yang dah senior tu mungkin tak rasa happy sangat bila tengok traffic blogger lain tak sampai 1000 pown nak bising-bising..nak buat entri bagai..nak bagi satu dunia tau yang traffic naik..aku termasuk dalam golongan itew..hehehehe..

Setakat ini inilah traffic terbaik yang aku pernah dapat..891 pageviews sehari dan UV ntah lah tak nampak pula tadi statistiknya..sebagai BLOGGER BARU dah tentulah happy dengan pencapaian seperti ini..betul tak? Dan sure..aku sangat-sangat sure yang blogger-blogger baru yang dapat traffic hampir 1k mesti happy punyerr..janganlah nak bandingkan ngan blog-blog macam Ben Ashaari, Eyriqazz, InikisahkuTia, Denaihati, Kak Yanmie atau yang dah senior tu..beriban-riban sehari..

Bagi aku setakat ini..ini lah pencapaian terbaik aku..padahal orang lain tak heran pown..ada yang sampai 3k,5k,10k pun ada..malah lebih dari itu pun ada..100k pun ada kot..hahahaha..konfem ada..

Harap-harap pas ni bertambahlah traffic dan pembaca-pembaca blog aku..dan biarlah yang jadi follower tu datanglah selalu..jangan dah jadi follower pastu setakat tu je..returning visitor tak de pula..semuanya disebabkan “You Follow I, I Follow You”..disamping itu mengharapkan UV aku pun naik jugak..


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...