Betol-betol LOL! Hatiku berbunga-bunga!

Oleh Kaki Wayang on


Milik siapakah diri ini..wah gitew..ini bukan pasal cinta ke, sayang-menyayang, cinta dikenang ataupun yang sewaktu dengannya occay.. entri kali ini adalah entri mengenai  PV aku yang dah kembali ke landasan yang sepatutnya diharapkan oleh semua blogger..apa tidaknya..Ahad lepas aku mendapat 991 PV kot..tak ingat dah..kemudian Isnin jatuh sikit 841 PV..pastu pada hari Selasa pencapaian itu naik semula ke 1041 PV dan pada hari semalam, Rabu..PV blog Betol-betol Hangat! Ni kembali ke landasan yang ku harapkan..1246 PV..wah satu pencapaian yang terbaik setakat ni..walaupun blogger lain mungkin (bukan mungkin lagi tapi memang ada) ada yang sampai malah lebih daripada ni..

Bukan nak tunjuk-tunjuk kat orang lagipun diorang tu lagi hebat dari aku..Cuma aku rasa macam happy sangat bila PV macam ni..maknanya ramailah yang masuk dalam Blog yang tak berapa nak hangat ni kan..tu sebab hatiku berbunga-bunga pagi ni..

Terima kasih kepada semua yang dating berkunjung tau..walaupun anda dating tak baca, sekadar tengok atau langsung tak komen..dan pada yang datang, baca, komen dan tinggalkan jejak tu..konfem aku akan jejaki korang balik..tu janji aku..dan ini juga berkat join segmen-segmen korang..aku punya Alexa ranking yang dulunya 47 juta kini dah 1 juta..harap-harap ianya akan menokok setingkat lebih tinggi lagi..



Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...