Betol-betol Hangat! Tips Menambah Follower!

Oleh Kaki Wayang on

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2s-sJy-Ihc4109ikUwvZW0QrhS5sKCyfJAMq8M06NekuDTqbV5MHBBSrD0CwqlaNDK_sWgATQdLZ9eO2NJG-gsgnMpgJEBZm6D7PuW2lWyplRS3MY2nuFHR7R9dNDVfkQwoH1PgoUJOM/s1600/want-more-followers.jpg

Tema hari ni..tema info dan tips je..sesuai dengan tujuan blog ini dihasilkan..semuanya berkenaan informasi..semoga ianya akan menjadi sebuah blog yang berinformasi suatu hari nanti..Ok entri kali ni adalah tips bagaimana nak dapatkan follower yang ramai..sepatutnya aku tak boleh nak keluarkan entri ni..sebab follower aku pown bukan ramai pown..tak sampai 100 lagi pown…tapi atas dasar-dasar ingin berkongsi..so Aku pown buat entri ni..Thanks to TIA atas entrinya mengenai ini.

Yang dah ramai follower tu nak baca ke tak terpulang sebab anda dah ada ramai pengikut..yang nak amik port tu..silakanlah yer..lagipun aku ni baru 2 bulan berblog..tak dapek nak bandingkan dengan blogger senior yang lain sampai ada yang 20,000 pengikut setianya..Aku bukannya kisah sangat pown sal follower ni..sebab..dalam banyak-banyak pengikut aku ni..belom tentu ada ada yang mengikuti secara terus, harian ataupun langsung tak berkunjung dah ke blog aku ni selepas dia tekan button follow tu..

Ok back to the main topic, tips ni boleh digunakan untuk menambahkan follower korang..leh tambahkan komen pengunjung dan pembaca..dan boleh juga menyebabkan setiap entri korang dikomen oleh pembaca.
  1. Korang leh letak tagline pada follower korang dengan tagline seperti..korang follow aku, aku follow korang balik..mudah bukan..walaupun sentap nak mampos dan desperate giler nak follower..tapi itulah hakikatnya..sekurang-kurangnya pembaca leh fikir..”kalau aku follow dia, dia mesti follow aku balik”..secara tak langsung follower anda akan bertambah walaupun seorang..
  2. Tips seterusnya adalah segmen ataupun contest..yang segment u kalau aku yang buat belom tentu berjaya disebabkan blog aku masih lom hebat lagi..tapi kalau kengkawan kita ynag lain yang dah pro bab ni konfem boleh..pada yang desperate sangat tu..korang leh lah buat segmen macam Abg Ben selalu buat tu..tak pun buat contest..hadiah kenelah gempak beb..hadiah pertama Ipad 2 ke, Hadiah kedua Nikon DSLR ke..tak pun paling kurang..giveaway RM10 topup pun dah cukup..secara tak langsung akan mendapat pengunjung dan follower..pastu kalau wat contest..korang wajibkanlah mesti menjadi follower baru leh join contest..silap-silap traffic pown datang mencanak oooo..
  3. Yang terakhir (walaupun pada dasarnya banyak tips lagi) jadikan entri blog anda mantap-mantap..kalau nak copy entri orang pown jangan lupa bagi kredit dan ubah sedikit entri tersebut dari sudut pandang tuan/puan/cik/encik yer..tips yang terakhir ni agak payah sikit sebab korang kena sentiasa buat entri yang sangat power dan hebat.. 

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...