Betol-betol Hangat! Season 2: The Night Race!

Oleh Kaki Wayang on


Wah the season 2 session datang lagi lah..kat sini korang leh dapatkan pendapatan lebih..kalau nak harapkan Nuffnang bagi Buffered Earning..so kat sini korang hanya perlu sertai The Night Race ni..jom sertai ramai-ramai..korang pasti suka bila akaun Churp Churp korang bertambah dari hari ke hari..betol tak?

Kali ni The Night Race bukan sahaja menjanjikan pendapatan online lebih..tapi korang leh main game..setiap klik yang korang dapat leh jana pendapatan dan memberikan korang peluang untuk menang hadiah seperti Ipad 2 32GB, HTC mobile dan macam-macam lagi..

Apa yang korang perlu lakukan adalah dengan mendaftar kat sini..kemudian ikut arahan seterusnya..korang juga leh login dengan menggunakan akaun facebook korang..mudah bukan..Daftar dengan klik pada gambar ataupun klik pada link dibawah.


atau DAFTAR kat sini

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...