Betol-betol Hangat! Cadangan!

Oleh Kaki Wayang on

Kat ruangan ni..korang leh bagi cadangan kat Betol-betol Hangat! sal entri-entri kat sini..korang leh bagi cadangan penambahbaikan atau tambahan tajuk dan artikel apa yang perlu BBH letak kat blog ni..sebagai contoh..kalau korang rasa BBH perlu tambahkan cerita atau artikel sebagai post entri..korang bagi je cadangan dengan memberi komen kat bawah tu..

Pertamanya BBH ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih pada yang memberi komen dan cadangan tersebut..cadangan itu akan dipertimbangkan dan diperhalusi agar ianya menjadi realiti..dan korang leh je tanya sal "script" atau "javascript" untuk blog korang..dan kat sini juga BBH dah sediakan satu ruangan design dengan tujuan untuk mempelajari Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign dan website design..tanya je..InsyaAllah BBH akan cuba menjawab dan pertimbangkan segala cadangan anda.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...