Edisi Sukan! Siaran Langsung Perlawanan Akhir Piala AFC 2015 - JDT vs FC Istiklol!

Oleh Kaki Wayang on


Live streaming Perlawanan Akhir Piala AFC 2015 - JDT vs FC Istiklol. Ikuti siaran langsung dan Live Streamin hanya DI SINI!. Tahniah buat pastukan JDT. Pasukan dari Malaysia pertama yang berjaya melangkah ke perlawanan akhir AFC Cup 2015. Pada perlawanan akhir itu nanti JDT akan menentang pasukan FC Istiklol yang akan diadakan pada 31 Oktober 2015 ini.


Siaran Langsung Perlawanan Akhir Piala AFC 2015 - JDT vs FC Istiklol. Buat seluruh peminat bolasepak Malaysia, Live Streaming JDT vs FC Istiklol ini boleh ditonton menerusi siaran TV9 pada jam 7.30 malam, 31 Oktober 2015. Namun begitu bagi mereka yang tidak dapat menontonnya melalui kaca TV, anda kini boleh menontonnya melalui tablet, smartphone mahupun laptop/ PC. Siaran Langsung boleh ditonton melalui live streaming menerusi link yang disediakan di bawah.

Live Streaming AFC Cup/ Piala Asia JDT vs FC Istiklol


TV9 - Link 1
TV9 - Link 2
TV9 - Link 3

Moh kita sokong JDT. Walaupun anda bukan penyokong tegar JDT, tapi sebagai wakil negara Malaysia kita patut menyokong pasukan JDT. Yihaaaaaaaaaaaaaa! Live streaming JDT vs FC Istiklol

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...