Edisi Segmen! Jom Tambah Follower!

Oleh Kaki Wayang on


Dah lama rasanya tak join mana-mana segmen yang dianjurkan oleh blogger-blogger di Malaysia ini..atas sebab-sebab kesibukan yang melanda menyebabkan aku jarang untuk menghabiskan masa untuk bersama dengan dunia blog ini..dan ketika ini, peluang untuk menambah follower kembali dengan harapan angka FOLLOWER blog ini bertambah..
 
Selain itu, aku juga mengharapkan agar segmen ini bukan hanya untuk mencari dan menambah follower tetapi juga mamu mencari blogger/ follower yang berkualiti..maksud berkualiti di sini adalah..follower ini datang ke blog ini dengan ikhlas dan menjadi follower yang setia kepada blog ini..bukan hanya menjadi follower yang hanya menekan button follower dan kemudiannya tidak lagi kembali ke blog ini..so kepada yang menjadi follower blog ini, anda diharapkan agar terus menyokong blog ini agar objektif segmen ini tercapai...

Terima kasih sekali lagi wahai rakan blogger sekalian...
 


 

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...