PMS Automech Racing Team Raih Tempat Ke-5!

Politeknik Muadzam Shah telah berjaya mencatat kedudukan di tempat ke-5 dari 36 jentera yang dipertandingkan merangkumi 24 institusi pendidikan IPTA dan IPTS seluruh Malaysia.

Pelajar Politeknik Muadzam Shah Cipta E-Tajwid Untuk Android!

Boleh dikatakan terdapat pelbagai aplikasi bercorak pembelajaran agama untuk para pengguna Android, dan salah satunya adalah aplikasi E-Tajwid untuk Android.

Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan!

"Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan" berjaya memasuki ruangan Berita Harian pada 22 Mac 2013 yang lalu.

Program Imam Muda Musim 1 Politeknik Muadzam Shah!

Sekalung tahniah kepada penganjur program yang begitu bermanfaat ini.

Malam Sejuta Bintang PMS Berlangsung Meriah!

Malam Sejuta Bintang Berlangsung Meriah

Showing posts with label seks bebas. Show all posts
Showing posts with label seks bebas. Show all posts

Betol-betol Hangat! Soal Jawab Kesihatan: Seks tanpa payu dara

Oleh Kaki Wayang on

http://3.bp.blogspot.com/_rdziNU9KRxA/S2PGwR1scBI/AAAAAAAAANs/3EYretW-PDg/s320/breast-cancer1.jpg

Tajuk agak kontroversi sikit..al-maklumlah bulan puasa..lebih-lebih lagi cite sal S**S tuttt..ok dah lupakan sal otak korang yang kuning itew..entri kali ini adalah mengenai soal jawab mengenai kesihatan..ianya khas untuk wanita..lebih-lebih lagi bagi mereka yang menghidap Kanser Payudara..mintak-mintak dijauhkan lah yer..dikesempatan ini Ustaz (perghhh ustaz siott..kontroversi sangat) nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam di mana sahaja mereka berada..tanpa membuang masa jom kita baca dan lihat topik yang dibincangkan ini.

Soalan

SAYA banyak membaca artikel mengenai wanita takut kehilangan payu dara lebih-lebih lagi apabila mereka disahkan menghidap kanser payu dara. Perkara ini menyebabkan mereka takut untuk berjumpa doktor walaupun merasakan ada ketumbuhan kecil. Saya ingin bertanya, jika wanita kehilangan payu dara, adakah fungsi atau rangsangan seks mereka juga akan hilang?

Jawapan

Memang tepat sekali, payu dara adalah aset yang amat berharga kepada setiap kaum wanita. Ia merupakan lambang kewanitaan dan juga sebagai daya tarikan seksual. Sebab itulah seseorang wanita amat gusar jika mereka merasakan ada ketumbuhan kecil pada payu dara mereka. Mereka takut akan kehilangan payu dara jika benar menghidap kanser. Keputusan untuk membuang payu dara bergantung kepada saiz kanser dan saiz payu dara. Jika kanser sudah besar tetapi payu dara juga besar, maka bentuk payu dara yang asal masih dapat dikekalkan selepas pembedahan. Tetapi jika kanser besar dan payu dara kecil, terpaksalah dibuang sepenuhnya payu dara itu bagi mengelakkan ia merebak ke organ lain. Saya mengharap seseorang wanita tidak sepatutnya menganggap semua ketulan yang dirasai adalah kanser. Kebanyakan ketulan di payu dara bukanlah kanser. Ia disebabkan oleh masalah lain seperti fibroadenoma, fibroadenosis, nekrosis lemak, sista dan sebagainya. Cepat-cepat berjumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan dan penyiasatan. Dengan itu perawatan yang sewajarnya dapat diberikan mengikut diagnosis masing-masing. 

Jika organ ini tidak ada, tiadalah beza antara lelaki dan wanita. Untuk pengetahuan anda, otak adalah organ seks yang paling utama. Payu dara dan organ kelamin bukanlah organ seks yang utama. Jadi jika seseorang wanita kehilangan payu dara, fungsi dan rangsangan seks mereka masih wujud. Pemikiran yang tenang dan selesa akan memberikan hubungan seks yang baik. Bau busuk dan ketidakselesaan hanya memadam api ghairah dan kehendak mana-mana pasangan. Semua itu berpunca daripada pemikiran. Bau yang harum, wangi, kulit yang bersih dan persediaan menjaga kebersihan mampu membuat pemikiran berfikiran lebih jauh dan seksi, malah menjadi ghairah. Ghairah yang dibangkit dengan perlahan dan semula jadi akan menghasilkan libido (nafsu seks) yang hebat. Oleh itu ingatlah, organ seks yang penting dalam hubungan seks adalah otak.

P/s: Semoga kita (especially kaum Hawa) dijauhkan daripada penyakit nombor satu wanita ini..dan semoga di hari, dibulan yang mulia ini kita dapat sama-sama menambahkan amal kebajikan kita..Selamat Berpuasa..dan selamat beramal..

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Hangat! Soal Jawab Kesihatan: Seks tanpa payu dara

Betol-betol Sengal! Kondom dalam beg sekolah anak

Oleh Kaki Wayang on

http://2.bp.blogspot.com/_ppE07PEUvvs/TOiCv5w0JlI/AAAAAAAAAtw/QTrRNwUIpaw/s320/IMG_0111.jpg

Luluh hati seorang ibu apabila menemui kondom dalam beg sekolah anak gadisnya yang berusia 15 tahun sebelum gadis itu membuat pengakuan ada melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya. Difahamkan, pelajar tingkatan tiga sebuah sekolah menengah di daerah ini terkedu dan menangis sebaik mendedahkan perkara itu kepada ibu bapanya.

Gadis terbabit yang bakal menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) menjalin cinta dengan lelaki berusia 20 tahun dan dipujuk melakukan hubungan seks selepas beberapa bulan perkenalan. Berikutan itu, ibu bapa mangsa membawa remaja terbabit membuat laporan di balai polis berhampiran selain dihantar ke Hospital Selayang untuk pemeriksaan.

Menurut sumber, bertindak atas laporan dan keputusan pemeriksaan, polis menahan teman lelaki remaja itu di rumahnya di Ampang Pecah, di sini, semalam. Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, mangsa keluar bersama teman lelakinya kelmarin sebelum dibawa pulang ke rumah lelaki terbabit.

“Kira-kira jam 6 pagi, mangsa diajak melakukan hubungan seks ketika keluarga teman lelakinya tiada di rumah. “Selepas itu, teman lelaki mangsa menghantarnya pulang ke rumah kira-kira jam 2 petang tanpa diketahui keluarga mangsa,” katanya.

Beliau berkata, suspek yang juga teman lelaki remaja itu ditahan di rumahnya dan direman mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Afendy mengesahkan penahanan suspek dan siasatan lanjut dilakukan.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Kondom dalam beg sekolah anak

Betol-betol Sengal! Pasangan ‘bersahur’ kena cekup

Oleh Kaki Wayang on

http://4.bp.blogspot.com/_6IMV4RX7E_Y/TDp0JlGpz7I/AAAAAAAAMNs/CtBjvf93joQ/s400/pix_gal0.jpg
Sekadar gambar hiasan

Empat remaja, termasuk dua daripadanya akan menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) terpaksa bermalam di lokap selepas dicekup berkhalwat dalam sebuah bilik hotel murah di Kuah, Langkawi, awal pagi kelmarin.

Tindakan berani dua remaja lelaki berusia 15 tahun itu membawa pasangan mereka yang setahun lebih tua menyewa di hotel itu dengan alasan hanya untuk bersahur sebenarnya membongkar kegiatan maksiat mereka. Dua remaja lelaki itu adalah pelajar sebuah sekolah menengah di Kuah, Langkawi, manakala pasangan mereka pula tidak bersekolah. 

Pegawai Penyiasat Pejabat Agama Daerah Langkawi, Muhammad Hidayat Halim, berkata dalam serbuan jam 3.45 pagi kelmarin, sepasukan anggotanya membuat pemeriksaan di hotel itu selepas mendapat maklumat awam. Katanya, pasangan remaja itu agak berani kerana sanggup menyewa hotel yang hanya bersebelahan dengan pejabat agama daerah.

Beliau berkata, ketika anggota penguat kuasa mengetuk pintu dan memberi salam berulang kali seorang remaja perempuan yang hanya memakai tuala dalam keadaan panik dan takut membuka pintu.

"Pemeriksaan menemui pasangannya yang hanya berseluar pendek dan pemeriksaan lanjut menemui seluar dalam mereka di tepi katil. Kedua-dua remaja itu mengaku baru selesai melakukan hubungan seks," katanya.


Muhammad Hidayat berkata, hasil pemeriksaan turut menemui sepasang lagi kekasih berpakaian lengkap dan dipercayai baru bangun tidur terkejut melihat kehadiran anggota penguat kuasa berada di bilik berkenaan.

Ketika disoal siasat kedua-dua remaja perempuan itu mengaku bekerja di sebuah kafe di Langkawi dan baru berkenalan dengan pelajar lelaki terbabit.

"Mereka yang berasal dari Langkawi, mengaku menyewa hotel semata-mata untuk melakukan hubungan seks," katanya.

Kes itu disiasat mengikut Seksyen 9(1) dan (2) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kedah 1988 kerana berkurung sehingga mendatangkan syak kepada orang ramai dan sabit kesalahan boleh didenda tidak melebihi RM2,000 atau setahun penjara atau kedua-duanya sekali.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Pasangan ‘bersahur’ kena cekup

Betol-betol Sengal! Askar rogol wanita 7 kali sehari dipenjara!

Oleh Kaki Wayang on

http://adaakukesah.com/wp-content/uploads/2011/03/perogol.jpg

Anggota tentera Britain yang merogol seorang wanita tujuh kali dalam masa sehari dipecat daripada perkhidmatan dan dipenjara 10 tahun, semalam. Robert Kariuki, warga Britain kelahiran Kenya menyerang wanita berkenaan ketika mangsa berada di atas katil, menyumbat patung beruang ke dalam mulutnya, menutup muka mangsa dengan bantal sebelum merogolnya buat kali pertama.

Kariuki bertindak demikian kerana cemburu selepas mengetahui mangsa tidur bersama rakannya. Dia mengancam membunuh mangsa dan melarangnya menggunakan bilik air ketika memperkosa wanita berkenaan tujuh kali dalam tempoh beberapa jam. Kejadian berlaku Julai tahun lalu.

Mangsa, warga Jerman, mempelawa Kariuki dan seorang rakannya ke kediamannya sebelum kejadian. Mahkamah diberitahu, dia mengadakan seks dengan rakan Kariuki sementara lelaki itu tidur di sofa. Tetapi apabila rakannya meninggalkan kediaman itu, Kariuki memasuki kamar mangsa dan mula merogolnya.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Askar rogol wanita 7 kali sehari dipenjara!

Betol-betol Sengal! "Bersahur" di ranjang!

Oleh Kaki Wayang on

Perghhhh entri yang sangat sengal dan menguji keimanan anda di bulan puasa ini..meh baca kisahnya..itulah tajuk tak hengat dari Harian Metro untuk suratkhabar hari ini..

DIULIT... pelayan muda beri layanan istimewa kepada lelaki hidung belang. 

Memalukan apabila ramai lelaki hidung belang, termasuk berusia emas, terperangkap dengan pakej ‘dangdut sampai sahur’ di sebuah kelab dangdut terkenal di ibu kota hingga sanggup mengabaikan tanggungjawab sebagai ketua keluarga dan lelaki Islam pada bulan mulia ini.

Nyata lelaki terbabit longlai dengan tarikan istimewa di kelab itu. Keadaan itu tidak mengejutkan kerana hanya dengan bayaran RM40 sejam, pelanggan bukan saja boleh mendapatkan khidmat pelayan pelanggan (GRO) ‘bergetah’ sebagai teman berhibur, malah menemani mereka bersahur dan di bilik tidur.

Wartawan Metro Ahad yang menyamar sebagai pelanggan di kelab itu mendapati khidmat hiburan ditawarkan menarik perhatian, terutama mereka yang lemah iman.

Dibuka seawal jam 9 malam, pelanggan boleh menempah mana-mana 20 pelayan yang sedia menemani hingga ke pagi. Layanan diberi juga terserah kepada pelanggan, sama ada ingin berhibur di bilik karaoke atau menjadi teman menari dangdut sampai ke pagi.

Berdasarkan perbualan bersama seorang pelayan, dia bersetuju dibawa ke mana saja destinasi diingini, asalkan pelanggan sanggup menanti sehingga tamat waktu bekerja dengan bayaran tertentu.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! "Bersahur" di ranjang!

Betol-betol Insaf! Soal Jawab Agama: Dihantui dosa silam

Oleh Kaki Wayang on

http://4.bp.blogspot.com/_SREdd18ROJM/TPhAF1StAYI/AAAAAAAADvA/bcj2CmWJdvo/s1600/11.jpg

SAYA berumur 28 tahun dan mendirikan rumah tangga hampir setahun lalu selepas kami terlanjur selama empat tahun. Sebelum menjalinkan hubungan dengan suami saya, saya juga terlanjur dengan bekas teman lelaki saya selama hampir tiga tahun. Sememangnya saya merasakan hidup ini tidak pernah tenteram dengan dosa yang dilakukan selama ini. Saya pernah menggugurkan kandungan sebanyak dua kali bersama teman lelaki yang kini menjadi suami saya. Begitu banyak dosa yang saya lakukan selama ini, tidak termasuk dosa saya dengan orang lain. 

Dengan status saya kini bergelar seorang isteri, saya menginginkan cahaya mata bersama suami, tetapi apabila mengenangkan dosa yang saya lakukan termasuk menggugurkan kandungan timbul perasaan bimbang. Saya takut anak saya nanti cacat, tidak cukup sifat, menghidap sindrom down, terencat akal atau mendapat penyakit kronik atau ganjil apabila membesar kelak. Saya terlalu takut untuk mengandung sekali lagi kerana dihantui dosa silam.

Jawapan

SEMEMANGNYA mereka yang melakukan dosa dan jenayah tiada ketenteraman jiwa.

Ini kerana perbuatan maksiat dan dosa termasuk zina sentiasa menghantui mereka.

Perbuatan zina memang ditegah Islam kerana dikira sebagai perbuatan keji dan jalan membawa kejahatan dan dosa yang lain seperti pengguguran dan pembunuhan anak.

Ini dijelaskan al-Quran: “Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat.” (Surah al-Isra’ ayat 32)

Seterusnya Islam menghukum penzina di dunia sebanyak 100 kali rotan bagi penzina yang belum berkahwin seperti dalam ayat 2 Surah al-Nur yang bermaksud:

“Perempuan yang berzina dan lelaki yang berzina, hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari kedua-duanya seratus kali sebat; dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap kedua-duanya dalam menjalankan agama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari Akhirat; dan hendaklah disaksikan hukuman seksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang yang beriman.” (Surah al-Nur ayat 2)

Sekiranya hukuman itu tidak berlaku di dunia, penzina akan dihukum di akhirat dengan lebih kuat. Bagaimanapun, Allah itu Maha Pengampun dan Maha Penyayang.

Allah menerangkan hukuman akhirat boleh dihindari jika seseorang itu bertaubat, beriman dan mengerjakan amal soleh dalam firman-Nya yang bermaksud: “Dan mereka yang tidak menyembah Tuhan yang lain selain Allah, dan tidak membunuh jiwa yang diharamkan Allah kecuali dengan alasan yang benar dan tidak berzina, barang siapa yang melakukan demikian, nescaya dia mendapat balasan dosanya, akan digandakan azab untuknya pada hari kiamat dan dia akan kekal dalam azab itu dalam keadaan hina, kecuali mereka yang bertaubat, beriman dan mengerjakan amalan soleh, kejahatan mereka diganti oleh Allah dengan kebajikan dan adalah Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan sesiapa yang bertaubat serta beramal soleh, maka sesungguhnya (dengan itu) ia bertaubat kepada Tuhannya dengan sebenar-benar taubat.” (Surah al-Furqan: 68-71)

Dengan itu, puan perlu menurut ajaran Allah dengan kembali bertaubat, beriman sepenuhnya pada Allah, Nabi dan Hari Akhirat dan melakukan banyak amalan soleh seperti bersedekah dan menolong anak yatim dengan mengharapkan keredaan Allah.

Seterusnya, anda berdua hendaklah membina kehidupan keluarga atas jalan agama terutama dalam mendidik anak kelak. Bertaubatlah dengan penuh penyesalan atas keterlanjuran diri dan mohon doa kepada Allah agar dikurniakan anak yang sihat dan baik di dunia dan akhirat.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Insaf! Soal Jawab Agama: Dihantui dosa silam

Betol-betol Sengal! Guru wanita rakam adegan seks dengan pelajar

Oleh Kaki Wayang on

http://1.bp.blogspot.com/_SREdd18ROJM/TLbJn_LVDjI/AAAAAAAADSY/5CE6G7mfhu0/s1600/69003.jpg 
Sekadar gambar hiasan | TQ to Mr. Google

Seorang guru sekolah menengah menghadapi tuduhan merogol selepas didakwa merakam adegan dia mengadakan seks dengan seorang pelajar bawah umur. Tara Driscoll, 33, dari Bayshore, Long Island, ditangkap selepas polis menerima salinan video berkenaan yang menunjukkan dia mengadakan seks dengan pelajar lelaki berusia 16 tahun.

Polis berkata, pelajar itu mengaku mengadakan seks dengan Tara selepas disoal ibunya. Penyiasat berkata, Driscoll, yang mengajar undang-undang dan kerajaan, memilih pelajar itu dan membawanya ke sebuah Motel, tempat mereka mengadakan seks.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Guru wanita rakam adegan seks dengan pelajar

Betol-betol Hangat! Melucah dalam kokpit

Oleh Kaki Wayang on

http://1.bp.blogspot.com/_peO98G1RbO8/TT1pkJMF52I/AAAAAAAAAaI/79CCMFedXhs/s1600/Diamond%2BDA-40D%2BDiamond%2BStar%2BTDI%2Baircraft.jpg

Syarikat penerbangan Cathay Pacific semalam berkata, mereka menjalankan “siasatan penuh” ke atas penyebaran sejumlah gambar didakwa menunjukkan seorang kru melakukan seks oral terhadap juruterbang di udara. Jurucakap Cathay Pacific berkata, setakat ini syarikat penerbangan Hong Kong itu mendapati ada kemungkinan pramugari yang dipaparkan dalam gambar berkenaan adalah kru kabin mereka.

“Siasatan masih diteruskan dan kami tiada sebarang komen lanjut setakat ini,” katanya.

Kenyataan itu dibuat selepas beberapa media tempatan menyiarkan beberapa gambar menunjukkan seorang wanita berpakaian merah seperti seragam Cathay Pacific melakukan seks oral ke atas seorang lelaki. Lelaki terbabit didakwa juruterbang syarikat berkenaan, tetapi melalui gambar itu, dia kelihatan tidak memakai pakaian seragam juruterbang.

Jurucakap Cathay Pacific berkata, tiada bukti menunjukkan aksi lucah itu berlaku dalam penerbangan.

“Kami juga mendapati tiada sebab untuk percaya bahawa aspek keselamatan diabaikan ketika itu,” katanya.

Dalam komen berasingan kepada akhbar South China Morning Post, seorang jurucakap Cathay Pacific berkata, satu daripada gambar berkenaan diambil dalam ruang kokpit pesawat mereka.

“Tidak dapat dipastikan sama ada ia berlaku ketika pesawat di udara atau bukan,” katanya. Laporan menyatakan, gambar itu didakwa tersebar luas di ruangan forum Internet untuk juruterbang.

Sumber berkata, individu yang dirakam dalam aksi lucah itu sebenarnya pasangan kekasih. Akhbar Apple Daily pula melaporkan, juruterbang itu- seorang warga asing - mengemukakan saman kepada akhbar dengan mendakwa gambar berkenaan dicuri dari komputer peribadinya. Dia juga mendakwa membuat laporan polis mengenai kejadian berkenaan.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Hangat! Melucah dalam kokpit

Betol-betol Hangat! Kisah Malam Pertama: Jangan Sentuuh Saya!

Oleh Kaki Wayang on

SAAT BAHAGIA...Mazlan dan isterinya ketika perkahwinan mereka. 

“Kita akan begini selamanya...tidur berasingan dan saya tak benarkan awak sentuh saya sampai bila-bila!” Demikian tegas seorang isteri yang membuat ‘kejutan malam pertama’ kepada pengantin baru, Mazlan Mustaffa sejurus melangsungkan pernikahan, awal Jun lalu. Berikutan itu, Mazlan, 26, berkata perkahwinannya hanya bertahan dua minggu apabila isteri pulang ke rumah mentuanya dan tidak pulang ke pangkuannya sehingga hari ini.


“Saya anggap ia dugaan Tuhan di bulan Ramadan dan akan menempuhinya dengan sabar. Bagaimanapun, saya akan failkan tuntutan ganti rugi dan saman malu terhadap isteri sebanyak RM30,000 kerana berasa dianiayai,” katanya.

Mengimbas kisah perkahwinannya, Mazlan yang berniaga pasar awam Padang Matsirat, Pulau Langkawi, Kedah, berkata perkenalan dengan isterinya diatur seorang kenalan ibunya Disember tahun lalu dan ia berterusan ke jenjang pelamin selepas direstui keluarga kedua-dua pihak.

Gembira untuk menamatkan zaman bujangnya, Mazlan membelanjakan lebih RM12,000 wang simpanannya untuk menjayakan dan menanggung sepenuhnya majlis kenduri sebelah pengantin perempuan, selain belanja kenduri di sebelah pihaknya.

P/s: Sadisnya kisah malam pertama kalau macam ni..hahahaha..tapi kan..sampai keluar paper pulak tu..patowt tak? hal-hal rumahtangga seperti ini dikeluarkan dalam surat khabar..memang panas betol Harian Metro ni kan..yelaaa nak jadi paper No. 1 negara lah katakan..kenelah wat citer-citer hot..

Sumber: HARIAN METRO

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Hangat! Kisah Malam Pertama: Jangan Sentuuh Saya!

Betol-betol Hangat! Sikit-sikit..lama-lama terlanjur...!

Oleh Kaki Wayang on

Perghhhh..baca tajuk je dah memang hangat sehangat-hangatnya..tu..nak tahu kisahnya?Jom kita baca kisahnya:

http://1.bp.blogspot.com/-VZ7YJEHh5_k/TiovqoqC8GI/AAAAAAAAFao/ukMIA7BM9wM/s400/frontpage.jpg

“Pada mulanya saya takut melanggar pantang larang ditetapkan nenek, tetapi demi wang ia akhirnya saya abaikan,” kata seorang gadis yang terjebak dalam kegiatan urut batin biarpun cita-cita asalnya mahu mewarisi kepakaran neneknya dalam bidang urut tradisional. Berbekalkan wajah jelita dan tubuh gebu, gadis tukang urut berusia 21 tahun itu yang hanya mahu dikenali sebagai Su berkata, dia sebelum ini belajar ilmu urut tradisional daripada neneknya yang juga seorang bidan berpengalaman.

Menurutnya, harapan neneknya dan dia sendiri ketika itu ialah untuk menjadi seorang tukang urut tradisional khususnya untuk wanita baru bersalin. “Sejak kecil saya suka melihat nenek mengurut wanita baru bersalin dan dari situ timbul minat saya untuk mewarisi kerjayanya,” katanya yang ditemui Harian Metro di sebuah pusat urut di pinggir ibu kota.

Su berkata, ketika berusia 15 tahun, neneknya yang sudah tua menurunkan ilmu perubatan dan urut tradisional itu kepadanya.

“Pada masa sama dia berpesan agar saya tidak melanggar pantang larang termasuk menyalahgunakan ilmu ini untuk tujuan urutan lain, tetapi demi mendapat wang dengan cara mudah, saya kini melanggar amanatnya.

“Pada mulanya saya mengurut wanita lepas bersalin di rumah saya di Perak, tetapi pendapatan diterima tidak mencukupi untuk perbelanjaan harian, menyebabkan saya memberanikan diri berhijrah ke Kuala Lumpur,” katanya.

Menurut Su, pada mulanya, dia bekerja di Damansara, dekat Petaling Jaya dan ketika itu dia hanya menawarkan khidmat urut badan, kaki dan refleksologi pada harga RM50 bagi satu sesi, tetapi akibat pengaruh beberapa rakan sekerja, dia mula berminat dalam urutan seks.

“Selepas mencuba urutan batin buat pertama kali, saya jadi seronok terutama apabila dapat pendapatan lumayan dan sejak itu, ia menjadi rutin harian saya melayan lelaki ketagih urutan batin,” katanya.

Tanpa berselindung, Su mengakui kegiatan memberikan khidmat urut batin akhirnya menyebabkan dia tergelincir lebih jauh apabila turut memberikan khidmat seks kepada lelaki.

“Namun, saya agak berhati-hati memilih pelanggan bagi mengelak penyakit kelamin dan hanya bersedia menyerahkan tubuh kepada pelanggan yang memenuhi cita rasa saya,” katanya.

Su berkata, kini selepas lebih tiga tahun bergelumang dalam kegiatan tidak bermoral itu dia mempunyai ramai pelanggan tetap dan pendapatan diterima lebih lumayan.

Menurutnya, untuk khidmat urut batin dia mengenakan bayaran tambahan antara RM30 hingga RM50 manakala untuk khidmat seks bayaran dikenakannya RM200.

Apabila ditanya sampai bila dia mahu melakukan kerja jijik itu, Su hanya menggeleng kepala dan berkata: “Memang terlintas dalam fikiran saya untuk berhenti, tetapi disebabkan tiada pendidikan tinggi dan kebolehan lain, buat masa ini hanya kerja ini saya tahu.” Mengenai pantang larang neneknya yang dilanggar, Su berkata, setakat ini tiada kesan negatif terhadap dirinya dan berharap keadaan itu berterusan.

“Dulu nenek kata kalau langgar pantang kulit muka jadi kendur dengan cepat dan tenaga mengurut berkurangan. Entahlah, setakat ini saya tak rasa apa-apa pun,” katanya. 

P/s: Maknanya selagi kulit dia tak kendur dia akan buat kerja ni sampai bila-bila lah kan? hahahahahaha..kengkawan jangan pula nak menggatal yer g cari "bidan" ni..

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Hangat! Sikit-sikit..lama-lama terlanjur...!

Betol-betol Insaf! Dirogol Selepas Taubat!

Oleh Kaki Wayang on

http://adulweb.files.wordpress.com/2010/10/berdoa-4.jpg

Sekadar perkongsian suatu sketsa..semoga ianya menjadi pengajaran kepada kita semua tidak kira lelaki mahupun perempuan..BBH tahu dalam dunia yang penuh mencabar ini..semakin lama manusia semakin lupa akan pencipta-Nya..semakin banyak perkara maksiat dilakukan terang-terangan..sedangkan salah satu tanda kiamat adalah maksiat dilakukan secara terang-terangan tanpa segan silu..

BBH menyeru kepada semua manusia..dan tidak lupa juga kepada BBH sendiri agar sentiasa bertaubat kepada Allah..sesungguhnya kita mampu mengubahnya..kalau bukan kita siapa lagi nak ubah..Jom kita baca satu cerita yang pada aku sangat meruntun hati..thanks to Perdanaonline ngan artikel ini..semoga cerita ini akan dijadikan iktibar untuk tempuhi hidup yang semakin mendekat dengan kiamat ini..

Alkisahnya:-

Seorang remaja yang telah insaf dan berazam tidak mahu lagi bergelumang maksiat menghadapi trauma apabila diperkosa lelaki tidak dikenalinya.

Akibat perbuatan lelaki buas itu, Aleena, 21, (bukan nama sebenar) kini mengandung lima bulan dan bakal melahirkan anak tanpa ayah tidak lama lagi.

“Saya akui sebelum ini saya seorang remaja liar dan sentiasa bergelumang maksiat.

“Tapi itu dulu. Ketika saya masih mentah dan belum kenal erti kehidupan.

“Ketika itu saya tak tahu apa-apa. Naluri muda saya sentiasa panas. Nafsu saya sentiasa membara. Teman lelaki bersilih ganti,” kata Aleena sambil menitiskan air mata.

Tanpa berselindung, gadis berkulit hitam manis itu mengakui  beberapa kali terlanjur dengan teman lelakinya. Bukan seorang. Tapi ramai. Aleena sendiri tidak pasti berapa lelaki pernah menidurinya.

“Sekarang saya sudah insaf. Saya benar-benar taubat!” rintihnya.

Keinsafan Aleena datang secara mendadak. Semuanya tidak dirancang. Suatu malam ketika sedang berehat di biliknya akibat keletihan selepas berpele­seran bersama teman lelakinya, tiba-tiba Aleena terdengar ceramah agama di corong radio dari bilik ibunya.

Aleena tidak pasti nama ustaz yang menyampaikan ceramah itu. Tapi ungkapannya sungguh menyentuh kalbu. Suara ustaz itu sungguh lembut menusuk jantungnya.

Antara kata-kata ustaz yang sangat berkesan dalam hati Aleena ialah:  
“Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita secara haram, maka diharamkannya masuk syurga selagi dia tidak bertaubat.”
 Kata-kata itu amat mengejutkan Aleena. Seram bulu romanya. Ya Allah, selama ini berulang kali aku serahkan tubuhku untuk diratah teman lelaki. Telah beberapa kali aku merelakan alat sulit teman lelakiku menyentuh alat sulitku…

Ketika jiwa sedang gementar itu Aleena terdengar ustaz itu berkata: 
“Jika alat sulit lelaki itu membenam dalam alat sulit wanita secara haram, maka tercabutlah semua amalannya…”
 Ketika itulah dia terbayang azab neraka. Terbayang kegelapan di dalam kubur. Terbayang ular dan lipan besar  meratah mayatnya dalam liang lahad. Terbayang soalan Malaikat Munkar Nakir yang bengis…

Jiwanya semakin menggeletar. Nafsu­nya mengecut dan nafasnya berdenyut kencang. Dia terasa nyawanya seakan-akan tercabut ketika itu.

Perlahan-lahan Aleena sujud sambil menyebut nama Allah. Dia menadah tangan bersama deraian air mata merayu ihsan Allah.

“Ya Allah, berilah aku peluang mem­betulkan diri. Janganlah cabut nyawaku lagi. Aku berjanji menjadi insan yang baik. Insan yang melakukan ibadah dan meninggalkan semua perkara keji.

“Ya Allah, pada malam ini aku berikrar akan meninggalkan semua perbuatan terkutuk yang pernah aku lakukan selama ini. Sesungguhnya pada malam ini…dan saat ini…aku melafazkan taubat kepada­Mu…

“Tuhanku, terimalah taubatku… bimbinglah aku ke jalan benar. Isikanlah jiwaku dengan amal kebajikan…dan buangkan semua nafsu syaitan yang bersarang dalam diriku selama ini…”

Keesokannya Aleena bangun dengan azam membina kehidupan baru. Mahu belajar ilmu agama. Mahu meninggalkan semua perbuatan keji.

Aleena berharap dunia baru itu menjanjikan kehidupan serba indah. Malangnya, Allah masih menguji kesaba­rannya.

Malam itu, ketika keluar dari sebuah restoran selepas membeli makanan, tiba-tiba langkah Aleena dihalang. Sebuah kereta menghimpitnya.

Seorang lelaki berusia 30an keluar dari kereta sambil menghunus pisau: “Jangan menjerit jika mahu selamat!”

Aleena panik. Lelaki berjaket hitam itu mengarahkan Aleena ke kereta. Pintu depan kereta dibuka dan dengan cepat tubuhnya ditolak ke dalam.

Lelaki itu memecut laju membawa Aleena ke sebuah hutan jauh dari bandar.

Di sebuah rumah kosong di hutan itu Aleena diugut. “Buka pakaian cepat!”

“Jangan buat saya begini. Saya sudah insaf…saya sudah bertaubat!” Aleena cuba melawan bersama tangisan.

“Jangan kau fikir aku tak kenal siapa kau, Cik Aleena. Kau ingat kau baik sangat? Kau ingat kau wanita suci?” sindir lelaki itu sambil ketawa.

Dengan rakus lelaki itu merentap pakaian Aleena, satu persatu, sehingga akhirnya Aleena lemas diperlakukan seperti haiwan.

“Selepas puas meratah tubuhku, lelaki itu menghantar saya ke stesen bas dan dia terus menghilangkan diri,” cerita Aleena bersama sendu pilu.   

Setelah kandungannya berusia tiga bulan dia menceritakan perkara sebenar kepada keluarganya.

“Mulanya keluarga tidak percaya, tapi bila saya bersungguh-sungguh mencerita­kan apa yang berlaku barulah mereka yakin apa yang menimpa saya.

“Keluarga kemudian membuat laporan polis, namun sampai sekarang jejak lelaki itu tidak dapat dikesan kerana saya  memang tidak mengenalinya.

 “Setelah kandungan berusia empat bulan keluarga menghantar saya ke  Kem Modal Insan (KEWAJA) Gombak, Se­langor.

“Saya yakin apa yang berlaku itu satu ujian Allah mahu menguji keimanan saya,” kata Aleena pasrah.

Cuma Aleena amat kesali, setelah bertaubat mahu menjadi insan solehah, ketika itulah dia didera seperti binatang.

“Kukira selepas insaf dapat aku abdikan diri kepada Allah, namun semuanya hancur berkecai oleh sikap lelaki durjana…” rintihnya.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Insaf! Dirogol Selepas Taubat!

Betol-betol Bangang! Bapa, anak bersekedudukan hingga lahir tiga zuriat

Oleh Kaki Wayang on

MALU...pasangan ayah dan anak dibawa masuk ke mahkamah, semalam. 

“Dalam rayuan, tertuduh pertama (ayah) nak bertaubat, tetapi taubat kerana ditangkap, dikira ‘taubat terpaksa’ dan mahkamah tidak dapat terima taubat itu. Jika kamu nak bertaubat, taubat betul-betul (taubat nasuha).

“Bagi tertuduh kedua (anak), sebagai pelajar, kamu perlu menjaga diri dan jika ada situasi mencurigakan, kamu boleh keluar rumah atau memberitahu ibu kamu, tetapi kamu gagal dalam situasi itu,” kata Hakim Syarie Abu Bakar Abdullah Kutty di Mahkamah Tinggi Syariah, di sini, semalam.

Abu Bakar berkata demikian ketika menjatuhkan hukuman penjara dan denda terhadap ayah dan anak selepas mengaku salah berkelakuan sumbang dan bersekedudukan hingga melahirkan tiga anak masing-masing berusia enam, lima dan tiga tahun bermula dari 2004 sehingga ditahan kira-kira jam 1.30 pagi, semalam.

Dalam penghakimannya, Abu Bakar menjatuhkan hukuman penjara setahun dan enam bulan serta denda RM2,500, terhadap tertuduh pertama berusia 45 tahun, yang juga seorang mekanik dan berdepan hukuman penjara enam bulan jika gagal membayar denda.

Bagaimanapun, tertuduh kedua, berusia 25 tahun yang juga anak tertuduh pertama bernasib baik kerana dikenakan hukuman denda RM2,000 dan berdepan hukuman penjara enam bulan jika gagal membayar denda. Kedua-dua tertuduh juga dilarang tinggal serumah untuk selama-lamanya.

Hukuman berkenaan tidak diduga anak dan ayah itu kerana kedua-duanya tinggal bersama (bersekedudukan) sejak 2004 sehingga ditahan pada pagi semalam oleh anggota penguat kuasa agama Tumpat dalam operasi di rumah mereka di Jalan Palekbang, Wakaf Bharu, Tumpat.

Dengan tangan bergari, anak-beranak terbabit ditahan di lokap sebelum dihadapkan ke Mahkamah Tinggi Syariah dekat sini, kira-kira jam 3 petang, semalam, untuk berdepan pertuduhan mengikut Seksyen 10 Kanun Jenayah Syariah Nombor 2/85 Negeri Kelantan.

Sejurus kertas pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah, kedua-dua tertuduh mengaku salah bersekedudukan hingga melahirkan tiga anak serta mengaku salah di atas sebab dan akibat daripada pengakuan salah berkenaan.

Pengakuan kedua-dua tertuduh, menyebabkan Abu Bakar yang mendengar kes berkenaan memberi peluang kepada anak beranak terbabit mengemukakan rayuan sebelum hukuman mengikut Seksyen 10 Kanun Jenayah Syariah Nombor 2/85 Negeri Kelantan diputuskan mahkamah.

“Saya minta hukuman denda dikurangkan kerana masih mempunyai tanggungjawab terhadap anak-anak, selain mahu memberi didikan sempurna kepada mereka. Kalau boleh tidak terjadi macam saya kerana saya bertaubat dan tidak akan melakukan zina dan dosa besar.

“Saya sudah berkahwin dengan dua isteri dan bercerai dengan mempunyai lima anak termasuk tertuduh kedua yang juga anak kedua dari isteri pertama. Saya sudah bercerai dengan isteri sejak tujuh tahun lalu,” kata si bapa ketika mengemukakan rayuan.

Timbalan Pendakwa Syarie negeri, Zaini Sulaiman dalam hujahan pemberatan hukuman sempat menyifatkan perbuatan dilakukan mereka keji kerana ketika anak-anak menyambut hari bapa, tiga anak pasangan berkenaan tidak kenal ayah mereka.

Zaini yang mencadangkan pasangan berkenaan dipisahkan dan tidak tinggal bersama turut memohon supaya mahkamah tidak memberi belas kasihan kepada pasangan berkenaan bagi memberi pengajaran kepada masyarakat.


Sila baca selanjutnyaBetol-betol Bangang! Bapa, anak bersekedudukan hingga lahir tiga zuriat
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...