PMS Automech Racing Team Raih Tempat Ke-5!

Politeknik Muadzam Shah telah berjaya mencatat kedudukan di tempat ke-5 dari 36 jentera yang dipertandingkan merangkumi 24 institusi pendidikan IPTA dan IPTS seluruh Malaysia.

Pelajar Politeknik Muadzam Shah Cipta E-Tajwid Untuk Android!

Boleh dikatakan terdapat pelbagai aplikasi bercorak pembelajaran agama untuk para pengguna Android, dan salah satunya adalah aplikasi E-Tajwid untuk Android.

Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan!

"Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan" berjaya memasuki ruangan Berita Harian pada 22 Mac 2013 yang lalu.

Program Imam Muda Musim 1 Politeknik Muadzam Shah!

Sekalung tahniah kepada penganjur program yang begitu bermanfaat ini.

Malam Sejuta Bintang PMS Berlangsung Meriah!

Malam Sejuta Bintang Berlangsung Meriah

Showing posts with label insaf setelah dirogol. Show all posts
Showing posts with label insaf setelah dirogol. Show all posts

Edisi Jenayah! Dua Sahabat Didakwa Merogol, Seorang Bersubahat!

Oleh Kaki Wayang on


Sekadar Gambar Hiasan!

Dua pemuda dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas tuduhan merogol seorang remaja berusia 14 tahun manakala seorang rakan mereka didakwa bersubahat melakukan perbuatan tersebut pada awal bulan ini.
Sila baca selanjutnyaEdisi Jenayah! Dua Sahabat Didakwa Merogol, Seorang Bersubahat!

Edisi Sentap! Derita 5 tahun pelajar dirogol abang ipar!

Oleh Kaki Wayang on

Seorang pelajar perempuan berusia 13 tahun melalui detik hitam kerana bukan sahaja dipercayai dirogol abang ipar berulang kali sejak berusia enam tahun, malah dia turut diugut bunuh jika membocorkan perkara itu.

Abang ipar mangsa juga mengambil kesempatan memperkosa mangsa dalam perjalanan menghantarnya ke rumah selepas mengambil mangsa dari sekolah.

Mangsa yang tinggal di sebuah kampung di Kemasik menjadi pemuas nafsu serakah abang iparnya sehingga berusia 11 tahun dan kali terakhir diperkosa pada Mac 2009.

Dia membuat laporan polis di Balai Polis Air Jernih pada jam 2.36 petang semalam.

Difahamkan, mangsa hanya memaklumkan kepada kakaknya pada 2009, menyebabkan dia terkejut. Namun kerana tidak mahu memanjangkan cerita, perkara itu tidak dilaporkan kepada polis.

Kakaknya yang kini dalam proses penceraian bertindak membuat laporan polis semalam agar tindakan dapat diambil terhadap suspek.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Abdullah Sani Salat berkata, bertindak daripada laporan itu polis telah meninjau dan menyiasat lokasi yang menjadi tempat mangsa dipercayai dirogol di kawasan Bukit Kijang.

“Siasatan mendapati lokasi kejadian ialah dalam sebuah kebun pisang yang dikelilingi semak samun dan kebun getah milik orang. Lokasi kejadian jauh masuk ke dalam dengan jarak satu kilometer dari jalan utama Kampung Bukit Kijang.

“Lokasi kejadian juga bersifat tersorok dan sukar dilihat orang ramai tetapi lokasinya terang pada siang hari.  Selain itu, siasatan juga mendapati tiada rumah orang berdekatan dengan tempat kejadian,” katanya hari ini.

Sehubungan itu, katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan polis kini memburu suspek, yang juga seorang bekas pekerja kilang.
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Derita 5 tahun pelajar dirogol abang ipar!

Edisi Sentap! Gadis tipu ibu kena rogol!

Oleh Kaki Wayang on

Padah menipu ibu sendiri semata-mata untuk keluar bersama teman lelaki, seorang remaja perempuan berusia 14 tahun diperlakukan seperti hamba seks apabila dirogol sekurang-kurangnya empat kali oleh empat lelaki berbeza dalam tempoh lima jam, minggu lalu. 

Kejadian itu berlaku ketika mangsa dikatakan dibawa teman lelakinya yang berusia 17 tahun ke sebuah pondok di kawasan sawah padi di Ngulang dekat sini, kira-kira jam 8 malam, 30 Januari lalu, sebelum merogolnya. 
 
Selepas dirogol teman lelakinya, mangsa dikatakan dipaksa melayan nafsu tiga lagi suspek lain yang juga rakan kepada teman lelakinya sepanjang kira-kira lima jam berada di pondok berkenaan.

Ketua Polis Daerah Arau, Superintendan Mohd Nadzri Hussain, ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu susulan laporan polis dibuat mangsa pada pagi 31 Januari lalu.

Mengulas kes itu, beliau berkata, sebelum kejadian mangsa dikatakan memaklumkan kepada ibunya untuk ke pasar malam berdekatan rumah, sebelum melencong ke tempat lain bersama teman lelakinya.

“Mangsa kemudian dibawa suspek ke sebuah pondok di Ngulang, sebelum dirogol. Sesudah itu, mangsa diserahkan pula kepada tiga yang lain yang turut merogolnya.
“Sebaik selesai, suspek menghantar mangsa ke kawasan rumahnya di Taman Firdaus, dekat Kangar, sebelum laporan dibuat di Balai Polis Arau berhubung kejadian itu.

“Hasil laporan itu, polis menahan empat lelaki berusia 17 hingga 22 tahun, Khamis lalu, termasuk teman lelaki mangsa untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya.

Sementara itu, Mohd Nadzri berkata, sepanjang tempoh tiga hari bermula 31 Januari lalu, empat kes rogol dilaporkan berlaku di daerah ini, dengan tiga daripada mangsanya adalah gadis bawah umur.

“Susulan itu, kita turut menahan tujuh lelaki untuk membantu siasatan dengan majoriti kes dikenal pasti berpunca daripada perkenalan melalui Facebook,” katanya.
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Gadis tipu ibu kena rogol!

Edisi Sentap! Kenapa Tak Rogol Saya Dulu?

Oleh Kaki Wayang on

Kisah ini berlaku kepada seorang wanita muslim dari Malaysia yang bekerja di US. Gadis ini sangat cantik rupa paras dan bentuk badannya juga sempurna. Tetapi dia sentiasa taat kepada Allah swt, berpakaian sopan, menutup aurat dengan 'sempurna' dan memiliki akhlak yang baik.

Pada suatu malam, gadis ini dalam perjalanan balik ke rumah dari tempat kerjanya. Kebetulan dia telah tersilap dengan melalui jalan yang singkat untuk pulang di atas sebab-sebab tertentu. Laluan yang pilih itu pula agak tersorok dan kebetulan, tidak ramai orang yang lalu lalang pada masa itu.

Kerana malam yang lewat dan keadaan yang sunyi, laluan itu agak gelap dan keadaannya agak menyeramkan. Ini membuatkan gadis itu agak gelisah dan berasa takut kerana berjalan sendirian.

Tiba-tiba gadis itu ternampak ada seorang lelaki kulit putih berbangsa Amerika sedang bersandar di dinding di tepi lorong itu. Gadis itu menjadi semakin takut dan berasa tidak sedap hati. Tetapi, apa yang boleh dilakukan hanyalah berdoa kepada Allah, memohon keselamatan atas dirinya. Gadis itu pun berdoa dan membaca ayat Kursi dengan penuh pengharapan agar Allah swt membantunya di saat itu.

Semasa melepasi lelaki yang bersandar itu, dia sempat menoleh dan sempat mengecam wajah lelaki itu. Nasib baik lelaki itu buat tidak endah dan gadis itu selamat sampai ke rumahnya.

Keesokkan paginya, gadis itu terbaca dalam akhbar tempatan Amerika berkenaan seorang perempuan telah dirogol oleh seorang lelaki yang tidak dikenali di kawasan yang dilaluinya semalam. Masa kejadian pula hanya 10 minit selepas dia melintasi lorong tersebut. Seteleh menatap wajah perogol yang dipaparkan, gadis itu yakin bahawa perogol tersebut adalah lelaki kulit putih yang dijumpainya semalam.

Atas rasa tanggungjawab dia terus ke balai polis dan membuat aduan. Gadis itu dapat mengenalpasti suspek melalui kawad cam dan selepas siasatan dilakukan, pihak polis juga mendapat bukti bahawa lelaki tersebut adalah perogol bersiri yang amat dikehendaki.

Namun, gadis itu berasa amat hairan kerana perogol itu tidak menjadikannya mangsa. Padahal dia keseorangan pada masa itu dan sebaliknya perogol itu memilih perempuan yang lalu selepas dia. Gadis itu ingin sangat mengetahui akan sebabnya. Oleh itu, dia meminta kebenaran polis untuk bercakap dengan perogol tadi sebelum lelaki tadi di bawa ke tempat lain..

Dia pun bertanya kepada perogol itu :

Why don't you do anything to me on that night even though you know that I'm alone ?

Mengapa kamu tidak melakukan apa-apa terhadap saya pada malam tersebut sedangkan kamu tahu saya sedang berjalan bersendirian ?

Perogol tu menjawab :

No, you are not alone ! That night I saw two young man walking with you. One on your right side and the other one was by your left side. If you were alone of course you will be my victim.
 
Tidak, kamu tidak bersendirian. Malam itu saya nampak dua lelaki muda berjalan bersama kamu. Seorang di sebelah kanan dan seorang lagi di sebelah kiri kamu. Jika bersendirian sudah tentu kamu yang akan menjadi mangsa saya kerana kamu yang saya jumpai lebih dahulu

Wanita itu berasa amat terkejut bila dengar penjelasan perogol tu. Setelah berfikir sejenak, dia pun faham akan apa yang telah terjadi. Dia pun bersyukur ke hadrat Allah, mungkin Allah memeliharanya pada malam itu kerana dia telah berdoa memohon perlindungan daripada Allah swt dan juga kerana berkat bacaan ayat Kursi.

Allah swt itu Maha Berkuasa ke atas segala sesuatu, Dia juga boleh memerintahkan malaikat menjaga manusia dalam apa jua cara

Kesimpulannya
 
Jika kita sebagai hamba, menurut segala perintah dan meninggalkan segala larangan Allah swt, Dia pastinya akan sentiasa 'dekat dengan kita' dan memelihara kita. Muslimah tadi pertama-tamanya menutup aurat dengan sempurna, menjauhi maksiat dan menjaga batas-batas pergaulan yang ditetapkan oleh Allah.

Wanita itu juga telah memohon perlindungan daripada Allah Yang Maha Berkuasa daripada segala sesuatu. Oleh itu, jika Allah swt ingin melindunginya, tiada sesiapa yang akan dapat melakukan sesuatu ke atasnya.

Di samping itu, apabila kita membaca Ayat Qursi, Allah akan utuskan dua malaikat untuk menjaga kita. Dua lelaki yang menemani wanita itu adalah malaikat yang diutuskan Allah untuk menjaga hambaNya yang sentiasa ingat akan diriNya dan memohon perlindunganNya.

Ayat Kursi sememangnya adalah ayat pelindung yang mustajab dengan izin Allah. Tetapi jika kita tergolong dalam golongan manusia yang tidak diterima doanya, maka sebanyak mana dibaca pun tidak akan diperkenankan oleh Allah. Jika kita selalu ingkar suruhan Allah, kufur dengan nikmatnya, menunaikan ibadat secara sambil lewa dll. Dapatkah kita mendapat pertolongan sebegini dari Allah ?

Malah kita mungkin akan dikenakan bala di atas perbuatan mungkar kita kepada Allah swt. Balasan Allah tu boleh datang semasa di dunia lagi. Di dalam kubur dan di akhirat kelak kita juga pasti akan disiksa di atas dosa-dosa kita, kerana itu adalah janji Allah swt dan Allah itu Maha Menepati Janji.


Saya suka mengingati satu hadis yang bermaksud :

Jika kamu mencari keredhaan Allah dengan kemurkaan makhluk, Maka Allah swt akan memelihara kamu daripada segalanya

Sebaliknya, jika kamu mencari keredhaan manusia dengan kemurkaan Allah, Nescaya Allah swt akan menyerahkan nasibmu kepada makhluk

Di antara kelebihan amalan membaca Ayat Qursi :

Sesiapa membaca Ayat Qursi dan memohon perlindungan kepada Allah swt, Allah akan menghantar dua malaikat untuk menjaganya

Sesiapa membaca Ayat Qursi semasa meninggalkan rumah, keluarga dan hartanya, Allah akan menugaskan dua malaikat untuk menjaga rumahnya,keluarganya dan hartanya

Sesiapa membaca ayat Kursi apabila berbaring di tempat tidurnya, Allah mewakilkan 2 orang Malaikat memeliharanya hingga subuh.

Sesiapa yang membaca ayat al-Kursi ketika dalam kesempitan, Nescaya Allah berkenan memberi pertolongan kepadanya

Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Kenapa Tak Rogol Saya Dulu?

Edisi Sengal! Ayah SAKSI Anak Perempuannya Dirogol, Bagaimana Kejadian Itu Berlaku?

Oleh Kaki Wayang on


Seorang ayah bersama dua anaknya lelakinya melalui pe­ngalaman sedih apabila menyaksikan anak perempuannya dirogol di sebuah rumah kosong di taman perumahan di sini, dalam satu kejadian kira-kira jam 10 malam, Selasa lalu.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Baljeet Singh berkata,
kejadian itu bermula apabila mangsa yang berumur 21 tahun bersama sepupu perempuannya berusia 18 tahun dipelawa dua lelaki untuk minum bersama sekitar jam 8.30 malam.

Menurutnya, mangsa bersama sepupunya bersetuju dan lelaki terbabit yang dipercayai kenalan mangsa membawa mereka berdua ke sebuah rumah kosong di sebuah taman perumahan.


“Mangsa dipercayai diberikan sejenis minuman memabukkan sehingga mengakibatkan mangsa tidak sedarkan diri,” katanya kepada pemberita di pejabatnya, semalam.


Baljeet berkata, walau bagaimanapun, sepupu mangsa berjaya melarikan diri dan meminta bantuan dengan pergi ke rumah mangsa.


“Ayah, abang dan adik mangsa tiba di lokasi kejadian ketika jenayah (rogol) tersebut berlaku.


“Suspek berjaya ditahan sementara seorang lagi melarikan diri. Suspek direman sehingga Selasa depan untuk siasatan lanjut dan polis masih memburu seorang lagi suspek yang masih bebas. Kes di siasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan merogol,” katanya.


Dalam pada itu, Baljeet turut menegaskan orang ramai terutamanya perempuan untuk tidak sewenang-wenangnya terpengaruh dengan ajakan lelaki sama ada kenalan atau tidak lebih-lebih lagi apabila diajak ke kawasan terpencil.
Sila baca selanjutnyaEdisi Sengal! Ayah SAKSI Anak Perempuannya Dirogol, Bagaimana Kejadian Itu Berlaku?

Betol-betol Sengal! Remaja kena tipu sebelum dirogol!

Oleh Kaki Wayang on


Malang buat seorang remaja berusia 17 tahun dari Taman Cendana, di sini, apabila ditipu sebelum dirogol oleh seorang individu tidak dikenali di sebuah ladang kelapa sawit berhampiran kawasan tapak takungan air, Masai, 19 November lalu.

Mengimbas kembali peristiwa hitam itu, gadis itu mendakwa diperdaya lelaki terbabit ketika sedang menunggu van pekerja di perhentian bas bersebelahan rumahnya sekitar jam 1 petang.

Menurutnya, sebuah kereta jenis Proton Saga warna coklat dipandu lelaki berusia lingkungan 20-an berhenti di perhentian bas itu, sebelum memanggil namanya dan memberitahu diberikan tanggungjawab untuk menjemputnya dan pekerja lain berikutan van pekerja rosak.

“Lelaki terbabit kemudiannya bertanyakan nama dan meminta pengesahan umpama mahu mengetahui adakah saya orang yang dicarinya. “Mendengar penjelasan diberikan, saya pun percaya dan mengikutnya dengan kereta dipandu lelaki terbabit,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

Operator kilang itu berkata, sebelum ke lokasi kejadian, lelaki terbabit memberitahu mahu ke Taman Scientex terlebih dahulu kononnya mahu menjemput seorang lain pekerja lain.

Bagaimanapun, katanya, perasaan bimbang mulai menyelubunginya apabila kereta yang dipandu langsung tidak berhenti di Taman Scientex, sebaliknya meluru laju di Jalan Kong-Kong menuju ke arah Kota Masai.

Menurutnya, dia segera meminta lelaki terbabit supaya menghantarnya ke tempat kerja, tetapi tidak diendahkan.

“Setelah memberhentikan kereta, lelaki terbabit menarik saya keluar dan kemudiannya meminta saya duduk di tepi sebatang pokok kelapa sawit. “Dengan memberi alasan mahu membuang air kecil, lelaki terbabit menghilang sebentar sebelum datang kembali tanpa pakaian dan duduk di sebelah saya," katanya.

Selepas itu, lelaki terbabit mula melakukan perkara yang tidak dingini terhadap dirinya. Walaupun cuba menghalang, lelaki itu memarahinya dan mengugut mahu membunuh jika melawan. Remaja itu berkata, dia cuba meminta lelaki terbabit supaya tidak mengapa-apakannya, namun diabaikan sebelum merogolnya.

“Selepas kejadian, lelaki itu menghantar saya ke bangunan kedai di Taman Scientex dan terus meninggalkan saya,” katanya.

Dia segera membuat laporan polis sekitar jam 3.26 petang tersebut, sebelum memberitahu abangnya pada keesokan hari. Abang mangsa, Mat (bukan nama sebenar), 22, berkata, dia membuat laporan polis tambahan sebaik sahaja mendengar cerita adiknya itu.

“Saya bersyukur kerana adik perempuan dapat pulang dengan selamat walaupun dirogol oleh manusia biadab.

“Saya amat berharap polis dapat memberkas lelaki terbabit dengan segera,” katanya.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Remaja kena tipu sebelum dirogol!

Betol-betol Sadis! Mekanik dipenjara 12 tahun kerana rogol anak jiran

Oleh Kaki Wayang on

Seorang mekanik hari ini dijatuhi hukuman penjara 12 tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini selepas didapati bersalah kerana merogol anak jirannya yang berusia 19 tahun, tiga tahun lepas.

Hakim Emelia Kaswati Mohamad Khalid membuat keputusan itu selepas mendapati pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap tertuduh, Azmizam Dolah di akhir kes pembelaan.

Bagaimanapun mahkamah membenarkan permohonan peguam Haris Salleh yang mewakili tertuduh untuk menangguhkan pelaksanaan hukuman itu bagi menfailkan rayuan ke Mahkamah Tinggi.

Mengikut pertuduhan Azmizam, 36, didakwa merogol gadis berkenaan di sebuah rumah yang terletak di Taman Aman Putra, Jinjang Utara, Sentul di sini pada 1.30 petang, 21 April 2008.

Dia didakwa mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 30 tahun dan boleh dikenakan sebatan.

Pendakwaan yang dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya S.Maline Anne telah mengemukakan seramai tujuh saksi manakala pembelaan memanggil tiga saksi termasuk tertuduh untuk memberi keterangan.

Sumber: SINAR HARIAN

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sadis! Mekanik dipenjara 12 tahun kerana rogol anak jiran

Edisi Sentap! Ibu muda mengaku berzina!

Oleh Kaki Wayang on

Ok tema blog tengahari ni..sal ROGOL, KHALWAT dan SUMBANG MAMBANG..hebat kan..Tahniah la Malaysia kerana ada kes hangat macam ni tiap-tiap hari...

Wanita ini berusia 23 tahun..dan mempunyai dua orang anak..mengaku melakukan persetubuhan dengan lelaki yang bukan suaminya, tiga tahun lalu..erkkkk..sentap sekejap!!!ok tak pe teruskan bacaan lagi..

Kalaulah kan, Malaysia menegakkan Hukum Allah..agak-agak apa akan jadi eh? Agak-agak korang lah ada lagi tak rakyat Malaysia yang berani buat macam ni? Agak-agak Malaysia akan bersih dari gejala maksiat tak? Dah lah ada suami..ibu muda pula tu..tak cukup dengan itu ada anak pula tu..memang nak kena lempang ketat-ketat pompuan ni..dushhhhhh!!!!amek kaw…!
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Ibu muda mengaku berzina!

Edisi Sentap! Bapa dan Anak berkhalwat!

Oleh Kaki Wayang on


Lelaki berusia 50-an dan pasangannya 30-an ditahan pegawai penguatkuasa JHEAIPP dalam pemeriksaan jam 2.30 petang. Kehadiran pegawai penguatkuasa ke rumah lelaki berkenaan membongkar perbuatannya berdua-duaan dengan seorang wanita yang pernah ditahan berkhalwat dengannya sebelum ini.

Wanita berkenaan mulanya mengaku sebagai anak angkat kepada lelaki berkenaan dan memberi alas an ke rumah untuk mencuci dan menghantar boring Bantuan Rakyat 1 Malaysia. Menurutnya helah wanita berkenaan terbongkar selepas pihak penguatkuasa memeriksa identitinya dan mendapati wanita berkenaan turut dikenakan waran tangkap.
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Bapa dan Anak berkhalwat!

Betol-betol Sengal! Bebas dengan syarat kahwin perogol

Oleh Kaki Wayang on

Presiden Afghanistan, Hamid Karzai, membebaskan seorang mangsa rogol, setelah dia bersetuju untuk berkahwin dengan perogolnya. 

Menurut kenyataan kerajaan, wanita yang dipenjara atas tuduhan berzina itu bersetuju untuk berkahwin, tetapi sebaliknya peguamnya berkata, dia tidak bersetuju untuk berkahwin dengan perogolnya. Wanita yang bernama Gulnaz itu, melahirkan seorang anak perempuan di penjara.

Seorang pegawai kanan berkata, kerajaan tidak mengenakan apa-apa syarat atas pembebasannya.

“Presiden Hamid telah memberi tugas kepada Menteri Kehakiman untuk berbincang dengan Gulnaz dan tanyakan apa yang dia mahu. 

“Dalam perbincangan itu, Gulnaz berkata dia bersetuju berkahwin dengan perogolnya dengan syarat abangnya berkahwin dengan adik perogol itu,” kata jurucakap Presiden Hamid, Emal Faizay.

“Ini adalah keputusannya. Saya boleh mengesahkan tiada syarat yang dikenakan oleh kerajaan Afghanistan,” katanya.

Peguam Gulnaz berkata, dia berharap kerajaan dapat memberi kebebasan kepada wanita itu untuk memilih siapa yang mahu dikahwininya.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Bebas dengan syarat kahwin perogol

Betol-betol Bangang! Remaja Korea dirogol 3 jam

Oleh Kaki Wayang on

Mahkamah Korea Selatan semalam menjatuhkan hukuman penjara 10 tahun ke atas seorang anggota tentera Amerika Syarikat atas kesalahan memperkosa seorang remaja secara kejam, kes yang memaksa diplomat Amerika meminta maaf. 

Anggota berpangkat prebet itu dihukum kerana merogol gadis berusia 18 tahun berulang kali di bandar raya Dongducheon, yang menempatkan pangkalan Divisyen Infantri Ke-2 berhampiran dengan sempadan Korea Utara. 

“Ketika tertuduh memuaskan nafsunya dengan cara kejam selama tiga jam, mangsa menderita dalam keadaan ketakutan dan merasai penghinaan. Tertuduh perlu diberi hukuman berat,” kata mahkamah dalam keputusannya yang dipetik agensi berita Yonhap.

Ia berkata, askar berusia 21 tahun itu yang namanya tidak diberikan, memasuki sebuah bilik murah pada 24 September lalu dan merogol, mendera dan mengugut mangsa menggunakan gunting.

Dia kemudian merompak mangsa 5,000 won (RM13) sebelum melarikan diri, kata hakim mahkamah di bandar raya Uijeongbu, utara Seoul.

Itu adalah hukuman paling berat pernah dijatuhkan ke atas anggota tentera Amerika sejak tahun 1993 apabila seorang lagi anggota tentera dipenjara seumur hidup kerana membunuh wanita Korea, lapor agensi berita Yonhap. Namun, hukuman itu kemudian dikurangkan kepada 15 tahun.

Penolong Setiausaha Negara Amerika, Kurt Campbell, yang melawat Korea bulan lalu meminta maaf kepada rakyat negara itu kerana kes rogol yang tragik dan tidak boleh dimaafkan itu.

Tentera Amerika juga meminta maaf dan mengenakan perintah berkurung lewat malam selama sebulan ke atas anggota tenteranya di negara itu.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Bangang! Remaja Korea dirogol 3 jam

Betol-betol Sengal! Dah kahwin, tapi dapat anak dari lelaki lain!

Oleh Kaki Wayang on

http://4.bp.blogspot.com/-gZ-fhtx8sng/TgDnloXBlVI/AAAAAAAABpU/IyujGtPIkmw/s1600/curang.jpg

Curiga sang suami terhadap isterinya yang beria-ia mahu menggugurkan kandungan membongkar kecurangan wanita terbabit yang dikahwini sejak 12 tahun lalu. Semuanya bermula apabila si suami yang juga pakar psikologi dan hanya mahu dikenali sebagai Shan, 40, mengetahui isterinya hamil anak ketiga, tetapi hairan selepas wanita terbabit beria-ia mahu menggugurkan kandungan dengan alasan tidak mahu anak lagi.

Menurut Shan yang bertugas di sebuah syarikat swasta di bandar raya ini, isterinya yang hanya dikenali sebagai Rupa, 31, rupa-rupanya mengandungkan anak luar nikah hasil hubungan sulit dengan rakan sepejabat berusia 40-an.

“Semuanya bermula pada Ogos 2009 apabila isteri memaklumkan dia hamil dua bulan. Saya sangat gembira, tetapi sebaliknya dia bengang dengan perkara berkenaan.

“Saya mula hairan dan selepas membuat perkiraan, saya sudah beberapa minggu tidak bersamanya dan mustahil dia hamil dua bulan,” katanya, semalam.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Dah kahwin, tapi dapat anak dari lelaki lain!

Betol-betol Sengal! Sangkar nafsu tiga minggu

Oleh Kaki Wayang on



Seorang pelajar perempuan berusia 16 tahun bagaikan menyambut Aidilfitri tahun ini di dalam neraka apabila dikurung, diberi dadah dan dirogol bergilir-gilir oleh lima lelaki sejak hari raya kedua sebelum berjaya meloloskan diri, malam kelmarin.

Mangsa dikurung dalam sebuah rumah di Bandar Mahkota Cheras, di sini, sejak 31 Ogos lalu selepas termakan pujukan seorang lelaki baru dikenalinya berusia awal 20-an untuk ke rumah terbabit yang mengadakan majlis rumah terbuka sempena hari raya.

Sumber polis berkata, sepanjang tiga minggu dikurung lima lelaki berusia 20-an itu, mangsa dipaksa mengambil dadah sebelum dirogol.

Katanya, penderitaan mangsa berakhir kira-kira jam 8 malam kelmarin apabila berjaya melarikan diri dari rumah ‘neraka’ itu sebelum membuat laporan di Balai Polis Seri Kembangan.

“Kes terbabit kemudian dirujuk ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang untuk tindakan lanjut,” kata sumber itu.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Sangkar nafsu tiga minggu

Betol-betol Sengal! Wanita dituduh rogol anak lelaki

Oleh Kaki Wayang on

http://4.bp.blogspot.com/_J5FjHtTwV5Y/TAYK-ytY1tI/AAAAAAAABak/Cuw9cX6Ej6U/s1600/mangsa%2520rogol.gif

Seorang wanita Ohio dituduh memperkosa anak lelakinya yang berusia 10 bulan dengan merakam aksi itu dan kemudian menghantarnya kepada teman lelakinya di Michigan. 

Ashley N Jessup, 24, didakwa di Columbus, Khamis lalu atas dua tuduhan memperkosa, satu tuduhan membahayakan nyawa kanak-kanak dan satu tuduhan memuaskan nafsu seksual membabitkan golongan yang lemah. Pendakwa raya daerah Franklin, Ron O'Brien berkata, Ashley menghantar rakaman video itu melalui e-mel kepada teman lelakinya di Battle Creek, Michigan dan ditemui bekas teman wanita lelaki itu yang kemudian menghubungi polis.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Wanita dituduh rogol anak lelaki

Betol-betol Sengal! Cekup isteri berkhalwat!

Oleh Kaki Wayang on

http://3.bp.blogspot.com/_FAnZ-w7nGCA/TP9Y9xKCq9I/AAAAAAAAA34/dDQRL5a4J2M/s1600/adun.JPG

Bahana menjalinkan hubungan dengan seorang lelaki Bangladesh sejak tiga bulan lalu hingga terlanjur ke bilik tidur, seorang wanita dicekup suaminya di rumahnya di Tanjung Kling, di sini, malam kelmarin. Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam, wanita berusia 29 tahun itu dicekup bersama teman lelakinya berusia 28 tahun di rumah keluarganya yang ketika itu hanya dia dan dua anaknya berada di situ.

Ketua Pegawai Penguat Kuasa Agama Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim), Rahimin Bani, berkata ketika pegawai syarak yang ditemani suami wanita terbabit tiba di rumah berkenaan, pintunya berkunci dan selepas memberi salam serta mengetuk pintu, ia dibuka wanita itu. Katanya, lelaki terbabit cuba melarikan diri menerusi pintu belakang, namun dicekup sekumpulan penduduk yang menyertai operasi berkenaan.

“Pasangan itu ditahan dan dibawa ke Balai Polis Tanjung Kling bagi laporan tangkapan sebelum diserahkan kepada Jaim untuk siasatan lanjut,” katanya, di sini, semalam.

Rahimin berkata, siasatan mendapati wanita itu berkenalan di kantin kilang tempat lelaki terbabit berkerja dan mereka menjalin hubungan sejak tiga bulan lalu. Katanya, pasangan terbabit mengakui beberapa kali terlanjur dan lelaki itu mendakwa sudah dua kali ke rumah wanita terbabit dengan memaklumkan tujuannya datang pada malam kelmarin untuk berbual.

“Wanita yang mempunyai dua anak berusia tujuh dan lapan tahun itu memberitahu dia tidak lagi tinggal bersama suaminya sejak dua tahun lalu berikutan lelaki terbabit tidak mempunyai pekerjaan tetap,” katanya.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Cekup isteri berkhalwat!

Betol-betol Sengal! Cekik isteri ketika berbuka!

Oleh Kaki Wayang on

http://farhan271094.files.wordpress.com/2011/01/suami-vsa-isteri.jpg?w=540&h=510
Sekadar gambar hiasan

Seorang lelaki berusia 30 tahun mengugut mahu membunuh isterinya selain memukul dan mencekik wanita itu ketika berbuka puasa selepas ditegur isterinya berikutan tindakannya yang marah-marah di rumah mereka di Kuala Kubu Baru, di sini. Sumber berkata, dalam kejadian jam 7.30 malam Khamis lalu, mangsa yang berusia 30 tahun dicekik suaminya selain memaki hamunnya.

“Mangsa kemudian ditolak ke dalam bilik air. Mangsa terjatuh dan cuba bangun, namun suaminya menyimbahnya dengan air sebelum ditinggalkan bersendirian,” katanya.

Menurutnya, lelaki itu mengugut mangsa mahu membunuhnya jika mangsa membuat laporan polis. Atas nasihat keluarga, mangsa membuat laporan polis dan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Afendy mengesahkan menerima laporan kejadian itu.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Cekik isteri ketika berbuka!

Betol-betol Sengal! Naik Berahi dalam bas!

Oleh Kaki Wayang on

http://2.bp.blogspot.com/_nre9tJMdwyE/TSrSbc3oCtI/AAAAAAAAGAk/YYPy2gczJ7c/s1600/rok5.jpg 
Sekadar gambar hiasan!!! Upssss

Seorang lelaki dipercayai ‘gila seks’ bukan saja cuba mencabul kehormatan seorang gadis, malah bertindak samseng apabila cuba memperkosa mangsa di dalam bas yang sedang bergerak dan dipenuhi penumpang, kelmarin.

Sebelum kejadian, mangsa yang juga pelajar kolej berusia 20 tahun itu menaiki bas berkenaan dari Terminal Bas Milimewa untuk pulang ke rumahnya di Kampung Gum-Gum, Batu 16, di sini, kira-kira jam 4 petang.  Bas terbabit berhenti dan dinaiki seorang penumpang lelaki berusia 35 tahun yang duduk di sebelah mangsa sebelum mereka berbual dan pada masa sama lelaki terbabit cuba meletakkan tangan di bahu gadis itu, tetapi dihalang mangsa.

Lelaki itu mengulangi perbuatannya menyebabkan mangsa dan penumpang lain menegur tindakannya dan mangsa yang berang dengan perbuatan itu menolak suspek menyebabkan dia berang.

Seperti dirasuk hantu, suspek cuba memeluk dan menanggalkan skirt dipakai mangsa menyebabkan mangsa menjerit dan beberapa penumpang lain kemudian campur tangan sebelum menahan suspek dan diserahkan kepada polis.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Naik Berahi dalam bas!

Betol-betol Insaf! Dirogol Selepas Taubat!

Oleh Kaki Wayang on

http://adulweb.files.wordpress.com/2010/10/berdoa-4.jpg

Sekadar perkongsian suatu sketsa..semoga ianya menjadi pengajaran kepada kita semua tidak kira lelaki mahupun perempuan..BBH tahu dalam dunia yang penuh mencabar ini..semakin lama manusia semakin lupa akan pencipta-Nya..semakin banyak perkara maksiat dilakukan terang-terangan..sedangkan salah satu tanda kiamat adalah maksiat dilakukan secara terang-terangan tanpa segan silu..

BBH menyeru kepada semua manusia..dan tidak lupa juga kepada BBH sendiri agar sentiasa bertaubat kepada Allah..sesungguhnya kita mampu mengubahnya..kalau bukan kita siapa lagi nak ubah..Jom kita baca satu cerita yang pada aku sangat meruntun hati..thanks to Perdanaonline ngan artikel ini..semoga cerita ini akan dijadikan iktibar untuk tempuhi hidup yang semakin mendekat dengan kiamat ini..

Alkisahnya:-

Seorang remaja yang telah insaf dan berazam tidak mahu lagi bergelumang maksiat menghadapi trauma apabila diperkosa lelaki tidak dikenalinya.

Akibat perbuatan lelaki buas itu, Aleena, 21, (bukan nama sebenar) kini mengandung lima bulan dan bakal melahirkan anak tanpa ayah tidak lama lagi.

“Saya akui sebelum ini saya seorang remaja liar dan sentiasa bergelumang maksiat.

“Tapi itu dulu. Ketika saya masih mentah dan belum kenal erti kehidupan.

“Ketika itu saya tak tahu apa-apa. Naluri muda saya sentiasa panas. Nafsu saya sentiasa membara. Teman lelaki bersilih ganti,” kata Aleena sambil menitiskan air mata.

Tanpa berselindung, gadis berkulit hitam manis itu mengakui  beberapa kali terlanjur dengan teman lelakinya. Bukan seorang. Tapi ramai. Aleena sendiri tidak pasti berapa lelaki pernah menidurinya.

“Sekarang saya sudah insaf. Saya benar-benar taubat!” rintihnya.

Keinsafan Aleena datang secara mendadak. Semuanya tidak dirancang. Suatu malam ketika sedang berehat di biliknya akibat keletihan selepas berpele­seran bersama teman lelakinya, tiba-tiba Aleena terdengar ceramah agama di corong radio dari bilik ibunya.

Aleena tidak pasti nama ustaz yang menyampaikan ceramah itu. Tapi ungkapannya sungguh menyentuh kalbu. Suara ustaz itu sungguh lembut menusuk jantungnya.

Antara kata-kata ustaz yang sangat berkesan dalam hati Aleena ialah:  
“Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita secara haram, maka diharamkannya masuk syurga selagi dia tidak bertaubat.”
 Kata-kata itu amat mengejutkan Aleena. Seram bulu romanya. Ya Allah, selama ini berulang kali aku serahkan tubuhku untuk diratah teman lelaki. Telah beberapa kali aku merelakan alat sulit teman lelakiku menyentuh alat sulitku…

Ketika jiwa sedang gementar itu Aleena terdengar ustaz itu berkata: 
“Jika alat sulit lelaki itu membenam dalam alat sulit wanita secara haram, maka tercabutlah semua amalannya…”
 Ketika itulah dia terbayang azab neraka. Terbayang kegelapan di dalam kubur. Terbayang ular dan lipan besar  meratah mayatnya dalam liang lahad. Terbayang soalan Malaikat Munkar Nakir yang bengis…

Jiwanya semakin menggeletar. Nafsu­nya mengecut dan nafasnya berdenyut kencang. Dia terasa nyawanya seakan-akan tercabut ketika itu.

Perlahan-lahan Aleena sujud sambil menyebut nama Allah. Dia menadah tangan bersama deraian air mata merayu ihsan Allah.

“Ya Allah, berilah aku peluang mem­betulkan diri. Janganlah cabut nyawaku lagi. Aku berjanji menjadi insan yang baik. Insan yang melakukan ibadah dan meninggalkan semua perkara keji.

“Ya Allah, pada malam ini aku berikrar akan meninggalkan semua perbuatan terkutuk yang pernah aku lakukan selama ini. Sesungguhnya pada malam ini…dan saat ini…aku melafazkan taubat kepada­Mu…

“Tuhanku, terimalah taubatku… bimbinglah aku ke jalan benar. Isikanlah jiwaku dengan amal kebajikan…dan buangkan semua nafsu syaitan yang bersarang dalam diriku selama ini…”

Keesokannya Aleena bangun dengan azam membina kehidupan baru. Mahu belajar ilmu agama. Mahu meninggalkan semua perbuatan keji.

Aleena berharap dunia baru itu menjanjikan kehidupan serba indah. Malangnya, Allah masih menguji kesaba­rannya.

Malam itu, ketika keluar dari sebuah restoran selepas membeli makanan, tiba-tiba langkah Aleena dihalang. Sebuah kereta menghimpitnya.

Seorang lelaki berusia 30an keluar dari kereta sambil menghunus pisau: “Jangan menjerit jika mahu selamat!”

Aleena panik. Lelaki berjaket hitam itu mengarahkan Aleena ke kereta. Pintu depan kereta dibuka dan dengan cepat tubuhnya ditolak ke dalam.

Lelaki itu memecut laju membawa Aleena ke sebuah hutan jauh dari bandar.

Di sebuah rumah kosong di hutan itu Aleena diugut. “Buka pakaian cepat!”

“Jangan buat saya begini. Saya sudah insaf…saya sudah bertaubat!” Aleena cuba melawan bersama tangisan.

“Jangan kau fikir aku tak kenal siapa kau, Cik Aleena. Kau ingat kau baik sangat? Kau ingat kau wanita suci?” sindir lelaki itu sambil ketawa.

Dengan rakus lelaki itu merentap pakaian Aleena, satu persatu, sehingga akhirnya Aleena lemas diperlakukan seperti haiwan.

“Selepas puas meratah tubuhku, lelaki itu menghantar saya ke stesen bas dan dia terus menghilangkan diri,” cerita Aleena bersama sendu pilu.   

Setelah kandungannya berusia tiga bulan dia menceritakan perkara sebenar kepada keluarganya.

“Mulanya keluarga tidak percaya, tapi bila saya bersungguh-sungguh mencerita­kan apa yang berlaku barulah mereka yakin apa yang menimpa saya.

“Keluarga kemudian membuat laporan polis, namun sampai sekarang jejak lelaki itu tidak dapat dikesan kerana saya  memang tidak mengenalinya.

 “Setelah kandungan berusia empat bulan keluarga menghantar saya ke  Kem Modal Insan (KEWAJA) Gombak, Se­langor.

“Saya yakin apa yang berlaku itu satu ujian Allah mahu menguji keimanan saya,” kata Aleena pasrah.

Cuma Aleena amat kesali, setelah bertaubat mahu menjadi insan solehah, ketika itulah dia didera seperti binatang.

“Kukira selepas insaf dapat aku abdikan diri kepada Allah, namun semuanya hancur berkecai oleh sikap lelaki durjana…” rintihnya.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Insaf! Dirogol Selepas Taubat!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...