PMS Automech Racing Team Raih Tempat Ke-5!

Politeknik Muadzam Shah telah berjaya mencatat kedudukan di tempat ke-5 dari 36 jentera yang dipertandingkan merangkumi 24 institusi pendidikan IPTA dan IPTS seluruh Malaysia.

Pelajar Politeknik Muadzam Shah Cipta E-Tajwid Untuk Android!

Boleh dikatakan terdapat pelbagai aplikasi bercorak pembelajaran agama untuk para pengguna Android, dan salah satunya adalah aplikasi E-Tajwid untuk Android.

Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan!

"Pekan Sungai Lembing Bakal Bandar Pelancongan" berjaya memasuki ruangan Berita Harian pada 22 Mac 2013 yang lalu.

Program Imam Muda Musim 1 Politeknik Muadzam Shah!

Sekalung tahniah kepada penganjur program yang begitu bermanfaat ini.

Malam Sejuta Bintang PMS Berlangsung Meriah!

Malam Sejuta Bintang Berlangsung Meriah

Showing posts with label Fakta Seks. Show all posts
Showing posts with label Fakta Seks. Show all posts

Edisi Sentap! Rakaman seks: Lelaki peras ugut bekas teman wanita direman!

Oleh Kaki Wayang on

Seorang lelaki ditahan reman tiga hari bermula semalam bagi membantu siasatan kes ugutan seks terhadap bekas teman wanitanya.

Dia dikatakan menggunakan rakaman hubungan seks untuk memeras ugut mangsa untuk kepuasan seks dan wang sejak kebelakangan ini.
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Rakaman seks: Lelaki peras ugut bekas teman wanita direman!

Edisi Sengal! Aksi terlampau tepi surau!

Oleh Kaki Wayang on

Tindakan sepasang pelajar asing membuat hubungan seks di dalam kereta di tepi sebuah surau di Seksyen 6, kelmarin mengundang kemarahan penduduk setempat.

Perbuatan tidak senonoh pasangan warga Afrika disedari oleh seorang ahli jawatankuasa surau yang kebetulan melalui blok rumah yang menempatkan asrama pelajar sebuah kolej kira-kira jam 10 pagi.

Kelakuan tersebut menyebabkan penduduk berang dan bertindak memancitkan tayar kereta tersebut.

Sila baca selanjutnyaEdisi Sengal! Aksi terlampau tepi surau!

Edisi Pelik! Gemar Lakukan Seks Ketika Datang Bulan dan makan ayam masih berdarah!

Oleh Kaki Wayang on

TEKAD... Iza (kanan) bersama beberapa rakan yang ingin berubah mendapatkan perlindungan di Kewaja. 
TEKAD... Iza (kanan) bersama beberapa rakan yang ingin berubah mendapatkan perlindungan di Kewaja. 

Menjijikkan apabila seorang gadis yang baru berusia 16 tahun mengaku mempunyai selera seks pelik, termasuk gemar melakukan hubungan kelamin ketika datang bulan, selain nafsunya meluap-luap setiap kali gigitan cintanya pada leher lelaki mengeluarkan darah. Lebih mengejutkan, Iza yang berasal daripada sebuah negeri di utara tanah air mendakwa ketagih darah hinggakan nafsunya membuak-buak apabila memakan ayam yang masih ada darah kerana tidak dimasak dengan betul.

Menurut Iza, selera peliknya bermula selepas berkenalan dengan seorang remaja tidak bersekolah yang bekerja di kedai makan berhampiran rumahnya.

“Sebenarnya lelaki itu kawan baik bekas teman lelaki saya. Namun disebabkan kerap melakukan hubungan kelamin, saya jadi ketagih dan mudah ‘diayat’ lelaki.

“Dia lebih gemar melakukan hubungan intim ketika saya datang haid dan kami melakukannya dalam keadaan saya berlumuran darah.

“Namun peliknya setiap kali kami bersama, selepas itu tiba-tiba saya didatangi haid walaupun sepatutnya belum waktunya. Saya merasakan seolah-olah terkena sumpahan dan berasa takut dengan azab Tuhan.

“Saya teringat cerita bahawa dajal dilahirkan hasil hubungan bapa dengan ibunya ketika dalam haid. Terdetik di hati, jika saya mengandung, anak apakah yang akan lahir nanti?” katanya.
 
Sila baca selanjutnyaEdisi Pelik! Gemar Lakukan Seks Ketika Datang Bulan dan makan ayam masih berdarah!

Edisi 18SX! Kanak-kanak 2 tahun dah pandai aksi geli-geli!

Oleh Kaki Wayang on



Edisi ini sebenarnya sesuai pada umur 18 tahu ke atas..walaubagaimana pun..aksi 18 tahun ke atas itu hanyalah untuk mereka-mereka yang dah kahwin..bukan yang belum kahwin..Cuma sekarang ni..macam-macam benda pelik berlaku..semuanya menjurus kepada masalah bejat social yang semakin menjadi-jadi..dan yang terkini aksi kurang senonoh ini (gambar atas) dilakukan oleh kanak-kanak berusia 2 tahun..


Keadaan ini begitu membimbangkan pelbagai pihak..ni baru 2 tahun..kalau dah dewasa atau yang sewaktu dengannya? Yang dah 80 tahun pun masih sanggup nak rogol kanak-kanak bawah umur..sadis bukan…minta dijauhkanlah daripada benda ni..

Sila baca selanjutnyaEdisi 18SX! Kanak-kanak 2 tahun dah pandai aksi geli-geli!

Betol-betol Sengal ! Tandas ‘port’ pemuas nafsu!

Oleh Kaki Wayang on

http://3.bp.blogspot.com/-ACPfgNgD65g/Tg8O-FDhlQI/AAAAAAAABbY/-R84Ymuzxjk/s400/tandas3.jpg

Remaja berusia 16 tahun itu yang masih bersekolah juga mengaku dia membeli kondom terlebih dulu sebagai ‘persediaan’ bagi memuaskan nafsu bersama kekasihnya berusia 19 tahun yang dikenalinya ketika lelaki itu masih belajar di sekolah sama. Malah, dia mengaku berulang kali menjadikan tandas itu sebagai port asmara bagi menghilangkan ketagihan seks bersama teman lelakinya.

Pendedahan itu dibuat remaja terbabit apabila dia diberkas pegawai syarak dan penduduk selepas disyaki berkhalwat di rumah keluarganya di Kesang, Jasin, kira-kira jam 2.30 pagi, semalam. Remaja itu dikatakan menjadikan rumah keluarganya sebagai port baru melakukan perbuatan terkutuk bersama teman lelaki ketika ahli keluarganya tiada di rumah.

Bagaimanapun, hasrat pasangan terbabit menjadikan rumah keluarga perempuan berkenaan sebagai tempat maksiat tidak tercapai apabila diberkas dan diserahkan kepada Jabatan Agama Islam Melaka (Jaim), untuk siasatan dan tindakan lanjut.

Ketua Pegawai Penguat Kuasa Jaim, Rahimin Bani berkata, berdasarkan siasatan, pihaknya mendapati pasangan berkenaan mula berkenalan dan menjalinkan hubungan cinta ketika lelaki terbabit masih bersekolah bersamanya.

Katanya, sepanjang perkenalan itu pasangan terbabit mula melakukan perkara terlarang sehingga melakukan seks dengan memilih tandas awam sebagai tempat melakukan perbuatan itu.

“Bermula dengan beberapa kali terlanjur dengan hubungan haram itu, remaja perempuan terbabit terus ketagih mengadakan hubungan seks bersama pasangannya dan melakukannya sekiranya ada kesempatan ketika bertemu. “Malah, remaja terbabit mengakui dia membeli satu set kondom a RM3.50 di kedai runcit di pekan berkenaan berhampiran sekolahnya sebelum menemui teman lelakinya itu. “Hasil hubungan pertama itu mereka terus terlanjur dengan menjadikan tandas sebagai lokasi pilihan sehinggalah mereka beralih ke rumah remaja perempuan itu,” katanya.

Rahimin berkata, serbuan dilakukan selepas pegawai syarak terbabit menerima aduan menyatakan ada seorang lelaki dipercayai bukan muhrim masuk ke rumah selepas penemuan sebuah motosikal yang diletakkan secara tersorok di belakang kediaman keluarga perempuan berkenaan.

Katanya, bertindak daripada maklumat itu, pegawai syarak bersama penduduk ke rumah berkenaan dan selepas beberapa kali memberi salam pintu dibuka oleh remaja perempuan terbabit.

“Pemeriksaan menemui seorang lelaki di dalam bilik rumah berkenaan dan soal siasat dijalankan mendapati dia tidak mempunyai hubungan mahram bersama remaja itu. “Ketika itu hanya mereka berdua berada di dalam rumah berkenaan dan ibu bapa dan anggota keluarga lain perempuan itu pulang ke kampung,” katanya.

Beliau berkata siasatan mendapati lelaki terbabit datang ke rumah itu sejam setengah sebelum serbuan dilakukan.

Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal ! Tandas ‘port’ pemuas nafsu!

Edisi Sentap! Pengkid hebat di ranjang daripada suami

Oleh Kaki Wayang on

MAN...naluri sukar berubah
Biarpun sudah bersuami dan memiliki dua anak, seorang suri rumah tetap tewas kepada godaan nafsu songsang apabila menjalin hubungan sulit dengan wanita berperwatakan lelaki atau pengkid.

Lebih mengaibkan, dia yang hanya mahu dikenali sebagai Lisa, 38, tanpa silu mendedahkan dia berbuat demikian kerana berasa pasangan songsangnya itu lebih hebat di ranjang berbanding suaminya.

“Suami saya sudah mencecah 50 tahun dan layanan seksualnya terhadap saya biasa saja, tetapi kekasih pengkid saya lebih hebat,” katanya.

Lisa berkata, kekasih songsangnya yang dipanggil Man, 43, dikenalinya sejak enam tahun lalu dan mereka mula menjalin hubungan intim selepas pengkid itu lebih banyak memberi perhatian kepadanya berbanding suami yang dikahwininya selama 13 tahun.

“Sebelum ini, saya tidak pernah curang pada suami, tapi segala-galanya berubah apabila saya mula bosan dengan sikap suami yang bukan saja sibuk bekerja sehingga tidak memberi perhatian kepada saya termasuk dalam hubungan seks.

Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Pengkid hebat di ranjang daripada suami

Edisi Sentap! Ibu muda mengaku berzina!

Oleh Kaki Wayang on

Ok tema blog tengahari ni..sal ROGOL, KHALWAT dan SUMBANG MAMBANG..hebat kan..Tahniah la Malaysia kerana ada kes hangat macam ni tiap-tiap hari...

Wanita ini berusia 23 tahun..dan mempunyai dua orang anak..mengaku melakukan persetubuhan dengan lelaki yang bukan suaminya, tiga tahun lalu..erkkkk..sentap sekejap!!!ok tak pe teruskan bacaan lagi..

Kalaulah kan, Malaysia menegakkan Hukum Allah..agak-agak apa akan jadi eh? Agak-agak korang lah ada lagi tak rakyat Malaysia yang berani buat macam ni? Agak-agak Malaysia akan bersih dari gejala maksiat tak? Dah lah ada suami..ibu muda pula tu..tak cukup dengan itu ada anak pula tu..memang nak kena lempang ketat-ketat pompuan ni..dushhhhhh!!!!amek kaw…!
Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Ibu muda mengaku berzina!

Edisi Sentap! Datuk “minta” nenek 5 kali sehari untuk hubungan seks!

Oleh Kaki Wayang on


Wahhh..tak padan dengan taraf Datuk..sekeh juga kepala kang..Mahukan seks 5 kali sehari, sudah berkahwin tetapi masih dara dan mengadakan hubungan kelamin ketika isteri masih dalam haid antara aduan pasangan bermasalah yang diterima Pejabat Kadi Daerah Segamat..perghhh, memang sentap laju-laju ok..bila mengetahui ada juga pasangan macam ni..

Kes pertama menyaksikan seorang isteri yang berusia 60 tahun mengadu suaminya yang berumur 70 tahun (mak aihhhh), melakukan hubungan kelamin dengannya lima kali sehari sejak bernikah dan dia tidak tahan dengan tabiat lelaki itu..erkkk..kuatnya Datuk itew..kao mampoooo?!!!

Kes kedua pula berkenaan dengan seorang isteri yang sudah berkahwin selama 8 tahun tetapi masih dara lagi kerana suaminya yang mati pucuk..mati pucuk pulak dahhhh..ok tak pe kita teruskan bacaan..

Kes ketiga ni memang aku rasa macam nak lempang laju-laju je muka suami dia ni..dalam Islam tak boleh melakukan hubungan “itew” kalau isteri dalam haid..tapi kes ni si suami memaksa isterinya mengadakan hubungan itew ketika haid dan merelakannya walaupun kesakitan..mak aihhh..sangat sengal dan tak berpengatahuan agama kot suami ni..

Sila baca selanjutnyaEdisi Sentap! Datuk “minta” nenek 5 kali sehari untuk hubungan seks!

Betol-betol Hangat! Facts About Malaysia’s Male Sex Workers

Oleh Kaki Wayang on

http://1.bp.blogspot.com/-NGNoQ9vdq-4/TashqA-0cvI/AAAAAAAAATk/XInBRiYRqm4/s1600/transvetite.jpg

Mak Nyah or Pondan is the Malay term for transvestites or cross-dressers. Society frowns upon them, even though these people have their own reasons for leading lives as the opposite gender.

This article delves into the life of ‘Atuk’, a HIV positive transvestite who has been through many hardships – sexual abuse, drug addiction, prostitution – but has now turned over a new leaf to help those in the same predicament.

Most of the public is aware of female sex workers and their unrecognized trade in Malaysia. However, how many know of the more elusive male sex workers? Only those who are acquainted with these people can reveal details of their background and their clandestine activities. One such person is a transvestite called 'Atuk'.

Atuk, whose real name is Roslan Hamzah, 52, had come across transvestite prostitutes when he was plying his own trade in the notorious Lorong Haji Taib. He now works for an outreach program to help people like himself and other male sex workers. Atuk is HIV positive but has renounced destructive habits, such as taking drugs and renting out his body for sex.

Pushed to a Corner

http://1.bp.blogspot.com/-r5rfze7hzW8/Tass7v7qYDI/AAAAAAAAATo/3ieumUckm5c/s1600/pondan2.jpg 

What makes one end up as a male sex worker? Travails of life and drug abuse are among the chief reasons cited by men who disregard their ego, dignity, and religious beliefs and end up selling their bodies to those who want to satisfy their lust. Some may have applied for jobs several times and failed to secure one. Even those who could obtain work could hardly make ends meet, especially when living in Kuala Lumpur. So these people, too, become vulnerable and many ended up as male sex workers to supplement their income.

On the scale of earnings, Atuk had this to say: "On the average, if you are handsome, have an attractive physique, still young, you can earn between two to three hundred ringgit per day with up to three customers." Asked about their ages, Atuk said there were some sex workers as young as 14 and others as old as 30.

"They cannot exceed 30 years of age and they have to be real men, never mind if they are married," notes Atuk.

According to Atuk, most sex workers entertain guests after taking drugs or liquor.

"Out of 50 people, I can say 48 will entertain customers this way," said Atuk.

Normally, male sex workers take syabu (ice) and heroin, or at least liquor. Ice is the street name for methamphetamine, which is popular among addicts.

Victims of Fate?

As described by Atuk, some join the trade because of the influence of friends, while a few ignorant ones, especially those who migrate from villages to towns looking for employment, also end up as sex workers. Many have also told Atuk that they were in the trade for fun or to make quick money.

"This is one story that I have heard. When the boy reached Pudu Raya, he asked for directions from the wrong person, a male sex worker, who instead influenced the boy to join the trade.

"They will say if you want an easy life, this is the way. If you have the looks....

"Those who came from the villages want jobs but when they hear of opportunities like this to make easy money without having to work hard. (They) only have to entertain gay men, mak nyah, or women, they may want to give a try.
"They are just ordinary men, like most with the instincts to get married and have a family...," noted Atuk.

Who Are They?

Almost everyone wants to know who these male sex workers are. From his own experience and outreach work, Atuk noted that male sex workers were mostly Malays. He also learned that some male sex workers around Kuala Lumpur come from as far as Sabah, Sarawak, Thailand and China. Atuk has also observed that many male sex workers in the city hail from Kelantan.

He recalled the unfortunate story of two brothers in the trade who are from Kelantan.

"The elder one was infected with HIV first, and the younger one contracted HIV later, after both brothers shared the same needle to inject drugs," he said.

When Atuk first got to know them, the elder one was 15 and the younger one 14.

"That is the reality and worst still, I saw the elder one changing girlfriends, though he was HIV positive," he added.

Fearing the Disease

Asked about the number of male sex workers, Atuk said he knows about 100 of them in the city. Atuk, himself, is worried about the fate of male sex workers and the impact of their activities on others.

"What is the implication for their partners, their customers, their parents, society? If they get married, what is the effect on their children?

"Many of those that I met later were new faces, I don't know where they came from," he said. And what happened to those that Atuk used to know? Where are they now?

"What is worrying me is their state of health, something that most choose to ignore. This is among the issues that I often raise on discussions relating to HIV/AIDS," he added.

Atuk also said that he once encountered a male undergraduate who entered the sex trade to make money.

In another instance, Atuk had come across a married soldier who doubled as a sex worker to supplement his income.

"He told me his salary was not enough," Atuk said.

Extending Assistance

While serving the PT Foundation, the largest community-based organization that provides outreach for HIV high risk groups in Kuala Lumpur, Atuk noted that his outreach work was aimed at male sex workers.  According to Atuk, he meets them and explains the dangers of their activities. He gives them advice on preventing the transmission of sexually transmitted diseases (STD), including HIV/AIDS.

The male sex workers are provided with free condoms. Atuk is quite critical of the fact that male sex workers are ignored and that not much effort is made to help them.

"I see their problem in the wider perspective. If he is HIV positive, what is the effect to his partner? If he is sharing needles and contracts Hepatitis C, what is the effect on his children, wife?

"We are aware that wives are increasingly contracting HIV from their husbands.

"In the context of HIV prevention, we can advise them to take precautions to protect themselves from STDs, including HIV.

"After taking our advice, and if they decide to turn a new leaf, that is really good, great," noted Atuk.

Disease Risk

Atuk said that some male sex workers had a false notion that they were not at risk of contracting diseases.

"Moreover, some may have left the trade but may not know that they have contracted diseases," he said.

"You can't see the HIV symptoms immediately. It took me seven or eight years to see the symptoms. I believe I was first infected with HIV 17 years ago due to my way of life. But only in 1996, was I confirmed as being HIV positive," he said.

Atuk also fears that many may know that they have the disease but opt to keep it a secret and continue with their trade.
Returning to the Right Path

http://3.bp.blogspot.com/-odp4wFCVHZU/TastBQwy0YI/AAAAAAAAATs/QvN-7KYxv9g/s1600/PONDAN.jpg 

Atuk feels it is never too late to get back on the right track. Youths, he said, are highly inquisitive in nature and need proper guidance from parents to stay away from negative behavior. Atuk gave liquor as an example.

"In Kedah, I have seen teens 17 and 18 years of age gulp beer from bottles wrapped in newspaper while driving.

"So whatever we try at the young age, if they are not good, it is best not to try it in the first place.

"Seek knowledge to find the right path. Don't look for the wrong path.

"I believe when we join the good group we will be good. If we are in the bad group, we will become bad too," he stressed.

Kredit: WikiSabah 
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Hangat! Facts About Malaysia’s Male Sex Workers

Betol-betol Sengal! Kondom dalam beg sekolah anak

Oleh Kaki Wayang on

http://2.bp.blogspot.com/_ppE07PEUvvs/TOiCv5w0JlI/AAAAAAAAAtw/QTrRNwUIpaw/s320/IMG_0111.jpg

Luluh hati seorang ibu apabila menemui kondom dalam beg sekolah anak gadisnya yang berusia 15 tahun sebelum gadis itu membuat pengakuan ada melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya. Difahamkan, pelajar tingkatan tiga sebuah sekolah menengah di daerah ini terkedu dan menangis sebaik mendedahkan perkara itu kepada ibu bapanya.

Gadis terbabit yang bakal menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) menjalin cinta dengan lelaki berusia 20 tahun dan dipujuk melakukan hubungan seks selepas beberapa bulan perkenalan. Berikutan itu, ibu bapa mangsa membawa remaja terbabit membuat laporan di balai polis berhampiran selain dihantar ke Hospital Selayang untuk pemeriksaan.

Menurut sumber, bertindak atas laporan dan keputusan pemeriksaan, polis menahan teman lelaki remaja itu di rumahnya di Ampang Pecah, di sini, semalam. Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, mangsa keluar bersama teman lelakinya kelmarin sebelum dibawa pulang ke rumah lelaki terbabit.

“Kira-kira jam 6 pagi, mangsa diajak melakukan hubungan seks ketika keluarga teman lelakinya tiada di rumah. “Selepas itu, teman lelaki mangsa menghantarnya pulang ke rumah kira-kira jam 2 petang tanpa diketahui keluarga mangsa,” katanya.

Beliau berkata, suspek yang juga teman lelaki remaja itu ditahan di rumahnya dan direman mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Afendy mengesahkan penahanan suspek dan siasatan lanjut dilakukan.
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Kondom dalam beg sekolah anak

Betol-betol Sengal! Pemandu Ini Didapati Memandu Sambil Meramas Payudara Wanita Disebelahnya

Oleh Kaki Wayang on

http://3.bp.blogspot.com/-Skhzs0ak8WU/TmoTokUoEhI/AAAAAAAAGwo/QQ4amyjGfZ8/s1600/5ilJLBPQ6T.jpg
 
SICHUAN - Seorang pemandu mengancam polis lalu lintas kerana telah menyebarkan fotonya yang sedang meramas payudara pasangannya pada saat dia sedang memandu. Deng Jialin, dikenakan denda kerana didapati memandu laju yang ditentukan. Namun masalah besarnya bukan itu yang membuatnya khuatir.

Dia mengatakan, fotonya yang kini sudah tersebar di media tempatan merupakan hasil manipulasi digital. Dia pun menuntut polis lalu lintas, yang diyakininya telah menyebarkan fotonya tersebut.

Foto yang kini beredar menunjukkan Deng tengah memandu kereta Nissan 4WD di jalan raya antara Santai dan Shehong di Provinsi Sichuan, China. Seperti dilansir Orange, Jumaat (9/9/2011), wanita yang berada dalam foto tersebut diketahui adalah seorang mahasiswi dari universiti di wilayah tersebut.

Namun Deng, yang merupakan seorang pengusaha, mengatakan bahawa foto tersebut adalah palsu dan mengancam akan menuntut polis.

"Saya sedang memandu sendiri pada saat itu dan tidak ada seorang pun di sebelah saya," ujarnya.
Pejabat lalu lintas pun mengatakan akan menyelidiki insiden ini dan akan memantau kebijakan untuk melindungi privasi seseorang.

Sumber: international.okezone.com
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Sengal! Pemandu Ini Didapati Memandu Sambil Meramas Payudara Wanita Disebelahnya

Betol-betol Hangat! Fakta Seks Rakyat Malaysia: Rakyat Malaysia Gila Seks!

Oleh Kaki Wayang on

Fakta Pertama
1. Itu baru satu kes yang kita baca, cuba tengok pula statistik kes rogol (bagi semua kategori : bawah umur, remaja, berumur, dll) di seluruh negara dari tahun 2000 – 2008.
maklumat dari Persatuan Republik Melayu

Bil Tahun Kes Rogol
1 2000 1217
2 2001 1386
3 2002 1431
4 2003 1324
5 2004 1698
6 2005 2431
7 2006 3098
8 2007 3414
9 2008 4959

Fakta menarik : Timbalan Menteri Keselamatan Dalam Negeri, Fu Ah Kiow, di Dewan Rakyat menyebut pada tahun 2007 sahaja 5.7 kes sehari di Malaysia ataupun hampir 1 kes rogol setiap 4 jam. Dan pada tahun 2008 dah meningkat kepada 13.7 orang sehari.
Pada bulan Mac yang lain, Sidang Dewan Rakyat telah menyatakan “Sebanyak 9,575 kes rogol di bawah umur direkodkan Polis Diraja Malaysia (PDRM) bagi tempoh lima tahun sejak 2005″ untuk berita penuh : Utusan Malaysia

Fakta Kedua
2. Satu survey yang dilakukan pada tahun 2010 oleh Durex (brand kondom) telah menunjukkan Malaysia adalah antara negara yang mempunyai budaya seks bebas ke-TUJUH paling tinggi di dunia.Buktinya : sengoti

Dari report Durex :
7. Malaysia
According to the Durex survey, sex culture generally conservative country, but a lot of controversy behind it is happening, one example: whether sex education should be held in college or not? Behind the controversy, by Durex, there are facts that indicate if the Malaysian people have a high level of horniness. For example: Minister-level officials (Health Minister) was forced to resign because of his sex scandal in January 2008.

Fakta Ketiga
Satu data laporan yang diambil dari Nationmaster.com (2009) mengenai kes rogol di seluruh dunia telah menunjukkan Malaysia kini berada di tangga ke 38 bagi bilangan kes rogol yang direkodkan. Menurut blog Selangor2u “Mungkin sebagai sebuah negara Islam yang kita bangga, berada pada tangga 38 bukanlah sesuatu yang boleh kita banggakan.”

# 34 Switzerland: 0.0539458 per 1,000 people
# 35 Belarus: 0.0514563 per 1,000 people
# 36 Uruguay: 0.0512295 per 1,000 people
# 37 Lithuania: 0.0508757 per 1,000 people
# 38 Malaysia: 0.0505156 per 1,000 people
# 39 Romania: 0.0497089 per 1,000 people
# 40 Czech Republic: 0.0488234 per 1,000 people

Fakta keempat
Satu carian di Google Trend yang dilakukan oleh blogger untuk mencari tempat/kawasan di Malaysia yang paling ramai mencari mengenai “seks” pada Mei tahun 2010 – Mei tahun 2011.


Nampak orang di Klang yang paling banyak melayani enjin carian Google untuk pencarian mengenai “seks” dalam tempoh 12 bulan.


P/s: Apa kat anda?

SUMBER: Illustrasiku.com
Sila baca selanjutnyaBetol-betol Hangat! Fakta Seks Rakyat Malaysia: Rakyat Malaysia Gila Seks!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...