Edisi Sentap! Datuk “minta” nenek 5 kali sehari untuk hubungan seks!

Oleh Kaki Wayang on


Wahhh..tak padan dengan taraf Datuk..sekeh juga kepala kang..Mahukan seks 5 kali sehari, sudah berkahwin tetapi masih dara dan mengadakan hubungan kelamin ketika isteri masih dalam haid antara aduan pasangan bermasalah yang diterima Pejabat Kadi Daerah Segamat..perghhh, memang sentap laju-laju ok..bila mengetahui ada juga pasangan macam ni..

Kes pertama menyaksikan seorang isteri yang berusia 60 tahun mengadu suaminya yang berumur 70 tahun (mak aihhhh), melakukan hubungan kelamin dengannya lima kali sehari sejak bernikah dan dia tidak tahan dengan tabiat lelaki itu..erkkk..kuatnya Datuk itew..kao mampoooo?!!!

Kes kedua pula berkenaan dengan seorang isteri yang sudah berkahwin selama 8 tahun tetapi masih dara lagi kerana suaminya yang mati pucuk..mati pucuk pulak dahhhh..ok tak pe kita teruskan bacaan..

Kes ketiga ni memang aku rasa macam nak lempang laju-laju je muka suami dia ni..dalam Islam tak boleh melakukan hubungan “itew” kalau isteri dalam haid..tapi kes ni si suami memaksa isterinya mengadakan hubungan itew ketika haid dan merelakannya walaupun kesakitan..mak aihhh..sangat sengal dan tak berpengatahuan agama kot suami ni..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...