Edisi Blog Pilihan! Areed Amier Ingin Jadi Photographer Berjaya!

Oleh Kaki Wayang on

Segmen Blog Pilihan pada kali ini..menampilkan blogger baru Areed Amier..kalau tak salah aku la..Areed Amier ni merupakan antara blogger termuda (14 tahun) selain blogger The Creative Craft yang merupakan blogger yang baru berumur 12 tahun..muda-muda dah pandai berblog..hebat kan diorang ni..berbalik kepada Blog Pilihan pada kali ini..

Klik gambar untuk terjah!!!

Areed Amier merupakan follower blog ini yang ke 700..wah lama juga rasanya nak cecah 700 follower ni..kalau nak dibandingkan dengan blog orang lain..sampai berpuluh-puluh ribu follower..tapi sal tu aku tak bape nak kisah sangat..sebab yang penting pengunjung ke blog ini tak pernah putus-putus..tu yang diharapkan..

Thanks Areed Amier atas kesudian menjenguk blog yang tak seberapa ini..semoga blog ini akan sentiasa menjadi pilihan AA dan semua pembaca untuk mendapatkan santapan minda..

Apa lagi..Jom kita terjah blog Areeed Amier..sebelum terlupa..pssstt..AA ni seorang photographer tau..seorang editor lagi..so kepada yang nak kahwin ke..yang memerlukan photographer..sila kontek AA ni yer..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...