Edisi Sentap! Aksi menjijikan Miley Cyrus dengan kek yang berbentuk alat kelamin!

Oleh Kaki Wayang on




Namanya melambung setelah dia membintangi sebuah film remaja Hannah Montana, namun Miley Cyrus telah mengubah imej dirinya dari gadis baik menjadi liar. Dalam sebuah gambar yang mengejutkan para fansnya, penyanyi sekaligus pelakon tersebut berpose provokatif dengan kek berbentuk kelamin lelaki di ulang tahun kekasihnya Liam Hemsworth yang ke 22 akhir minggu ini.

Dalam gambar di situs TMZ, Miley terlihat membungkuk dengan lidahnya keluar menuju kek yang berbentuk penis tersebut, dalam pesta yang diadakan di Club Ikon di Downtown Los Angeles. Foto-foto tersebut menunjukkan Milet yang bertemu Liam pada set filem The Last Song, menjijikkan dengan sejumlah pose provokatif terhadap kek, termasuk satu di mana dia mengacungkan pisau kek. Seorang sumber mengatakan kepada TMZ bahawa Miley diduga 'minum alkohol dan berpesta sepanjang malam."


Dalam pesta tersebut Miley terlihat mengenakan jaket sporty berwarna orange terang dengan gaun hitam didalamnya. Stoking renda yang dikenakannya diserasikan dengan lipstik merah menyala dengan eye shadow samar. Penampilannya tersebut membuat Miley tampak jauh lebih tua dari dirinya yang masih berusia 19 tahun.

Kredit: Borak Kosong

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...