Cerita Lawak Lucah 18SX!

AMARAN KERAS:

Cerita ini hanya boleh dibaca bagi mereka yang berumur diantara 18 tahun ke atas je k..so kalau tak sampai lagi tolong jangan nak mandai-mandai baca..tapi kalau nak baca jugak terpulangkah..korang memang suka buat benda yang orang suruh jangan buat..hehehe..

Dalam satu program soal jawab bersama seorang USTAZ..seorang daripada penonton yanng hadir mengajukan satu soalan kepada beliau..


Penonton: Assalammualaikum..Ustaz, saya ada satu soalan...!
Ustaz: Silakan..wahai saudara... 
Penonton: Dalam perhubungan suami isteri..boleh kah suami menjilat kemaluan isterinya..?
Ustaz: Boleh tu boleh..tapi..masin lah sikit (kantoi)..
Penonton: Ermmm..memang masin pun (kantoi)..jadi apa hukumnya ustaz? 
Ustaz: Hukumnya tak terbau SYURGA jika sesiapa pun menjilat kemaluan isterinya...
Penonton: Sampai macam tu sekali ke Ustaz..boleh tak terangkan dengan lebih lanjut?
Ustaz: Dah yang kamu jilat kemaluannya mestilah berbau kemaluan..takkan berbau syurga pulak..!
Penonton: Apa lah Ustaz ni..buat suspen je...
Ranking: 5

{ 3 Komen Membina!... read them below or add one }

nadia yusof said...

Spoting tol ustaz 2 ye


27 January 2013 at 17:22

Post a Comment

Topik-topik menarik!

 
© The Kaki Wayang! All Rights Reserved