Showing posts with label artis tak pakai seluar dalam. Show all posts
Showing posts with label artis tak pakai seluar dalam. Show all posts

Edisi Sentap! Gambar Awek Nampak Punggung Tak Pakai Seluar Dalam!

 
Sentap tak tengok gambar ni..ape lah masalah awek ni kan..sampai tak leh nak pakai yang leklok sikit..sumpah nak muntah hijo!
 

Edisi Panas! Kantoi! Seluar Dalam Justin Bieber Warna PINK!

Edisi Sentap! Wanita Berpurdah Tak Pakai Pakaian Dalam!

Orang ramai yang membeli belah di sebuah kompleks perniagaan di Salmiya, menunjukkan reaksi terkejut apabila sekumpulan anggota polis tiba bagi menahan tiga wanita muda yang hanya memakai abaya atau jubah tetapi tidak berpakaian dalam di sebalik jubah hitam itu..

Dua daripada wanita itu, berasal dari negara Teluk sementara seorang lagi warga tempatan bawah umur, kata sumber polis yang dipetik dalam akhbar al-Rai.

Kejadian berlaku ketika mereka berada dalam sebuah kafe di kompleks beli belah popular di kota itu beberapa hari lalu.

Rahsia terbongkar apabila seorang budak lelaki memberitahu ibunya dia melihat seorang daripada wanita itu tidak memakai apa-apa di sebalik abaya dipakainya.

Abaya, jubah panjang berwarna hitam, dipakai wanita di sini bagi menutup pakaian dalam apabila berada di khalayak ramai.

Akhbar itu melaporkan ketiga-tiganya memberitahu polis mereka menghabiskan malam sebelumnya di pangsapuri melakukan hubungan seks, minum arak serta datang ke kafe itu pagi berikutnya.

Menurut al-Rai, apabila anggota polis menyoal wanita itu, seorang daripada mereka enggan mengikut arahan sebaliknya ‘mendedahkan’ anggota tubuh kepada pengunjung lain di kafe terbabit.

Polis menghubungi bapa kepada dua warga Teluk itu namun dia memberitahu mereka tidak dapat pergi ke Kuwait kerana ‘terlalu sibuk dengan urusan peribadi.’

Tidak diketahui apakah bentuk dakwaan akan dikenakan kepada wanita itu, namun seorang aktivis hak asasi wanita Kuwait, Marwa Tarek, memberitahu akhbar Mesir, Bikya Masr, Selasa lalu bahawa hukuman terhadap mereka mungkin berat jika dituduh sebagai homoseksual.

Betol-betol Serius! Artis tak pakai seluar dalam!

Oklah, ini memang agak serius..baru jap tadi aku feeling insaf sikit sal tajuk Aidiladha mengajarku erti hidup! dah tak jadi feeling dah dek keyword Anonymous ni..entahlah apa agaknya yang difikirkan oleh si Anon ni sampai keyword ni menjadi pilihan untuk santapan mata dan mindanya untuk dibaca..

Klik pada gambar untuk paparan lebih besar

Aku pun nak tahu juga sebenarnya si Anon ni dapat tak maklumat yang dia nak tu..Artis tak pakai seluar dalam!..perghhhh!!! hebat..agaknya lah kan..sape yer artis yang tak pakai seluar dalam tu..macam tak de benda lain nak cari..

Edisi Sentap! Trend Terkini Pakai Seluar Dalam!

Betol-betol Sengal! Kau ingat kau Artis! Puihhhhh..

 Gambar SENTAP yang tiada kena-mengena dengan entri!

Korang pernah tak alami sesuatu seperti ini..berkawan dengan manusia biasa yang berlagak seperti artis? Artis pun manusia biasa juga tapi bila manusia biasa yang bukan artis berlagak artis lain maksud dan lagaknya kan..ada juga artis yang berlagak nak mampus..ada juga orang yang bukan artis tapi lagi berlagak dari artis.. 

Biasalah kan..bila dipuji makin sombong dan angkuh..pantang dipuji diri rasa macam artis sangat..macam dalam dunia ni dialah artis paling hebat..pantang aku bila ada manusia “bodo sombong” macam tu.. 

Korang semua pernah ke terkena atau kenal dengan manusia yang tergolong dalam golongan ini? Tentu ada kan? So, kalau ada orang macam ni korang jumpa..sila elakkan yerrr..terutama kat laman-laman social..meluat pula…

Betol-betol Hangat! Gambar Hangat Khairul Fahmi!

Satu lagi siri keyword yang menjadi pilihan pembaca adalah Gambar Hangat Khairul Fahmi..aku memang dah agak dah kisah ni pasti akan menjadi topik bualan hangat pada ketika ini..apa tidaknya..dulu dia "feymes" dengan kisah pertunangannya dengan pemilik "jejariruncing"..lepastu hubungan mereka putus dek kontroversi yang tak sudah-sudah..

Klik pada gambar untuk paparan lebih besar

Tak cukup dengan itu, berita hangatnya kembali dengan gambar beliau bersama dengan beberapa wanita dalam sebuah kelab dengan terdapat gambar "arak" di meja mereka..sejauh mana kesahihan yang Khairul Fahmi tak sentuh arak tersebut..tidak ada siapa yang tahu melainkan tuan punya badan..minta-minta dia tak sentuh atau minum..

Topik-topik menarik!

 
© The Kaki Wayang! All Rights Reserved