Edisi Sentap Mak! Skandal Remaja Kolej di Malaysia!

Oleh Kaki Wayang on


Oklah satu persatu cerita panas didedahkan kepada sidang pembaca..dan sesungguhnya kali ini bukan sahaja lebih memualkan malah ianya begitu memalukan semua pihak..sedikit mengenai video panas ini...yang lebih memalukan nama kolej itu sendiri disamping nama negara kita Malaysia..agama dan bangsa..sebelum ini kita didedahkan dengan berita mengenai Seorang pelajar Malaysia yang berkahwin dengan Gay dari Dublin kini didedahkan pula dengan video pasan ini..

Diharapkan agar kita mendapat iktibar dan pengajaran dari video ini..dan kepada pelakunya..silakan berubah..anda ke kolej bukan atas sebab-sebab nak buat benda tak baik..anda sudah seharusnya belajar..

Apa nak Jadi dengan Remaja Sekarang : TERBARU: Skandal Remaja Kolej di Malaysia

Lokasi Asrama Kolej PEREMPUAN ****

Cuba korang dengar betul2 siap ada Bunyi yang kurang SEDAP kita dengar, kalau nk buat pun AGAK2 la, dah la kelakuan KURANG SOPAN..

Sumber: Seseorang dari Youtube...

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...