Betol-betol Simpati! Pelajar Politeknik Maut Nahas Jalan Raya!

Oleh Kaki Wayang on

Pelajar Politeknik Maut Nahas Jalan Raya
Seorang pelajar Politeknik Kuantan di sini maut selepas motosikal yang ditungganginya bertembung dengan sebuah treler di Km 37 Jalan Kuantan-Segamat, malam tadi. Ishak Sidek, 23, mati di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala dan badan.

Pegawai Penguatkuasa Tadbir/Trafik Pahang Asisten Superintendan Zainalabidin Othman, berkata dalam kejadian 8.14 malam itu, mangsa dalam perjalanan dari arah Segamat menuju ke Kuantan.

“Tiba di tempat kejadian, mangsa yang tinggal di FELDA Keratong 5, Bandar Pusat Jengka itu telah terbabas dan masuk laluan bertentangan.

“Mangsa kemudiannya bertembung dengan lori treler tanpa muatan terbabit secara bertentangan,” katanya di sini, hari ini.
 
Pemandu lori terbabit, D Nadarajah, 54, tidak mengalami sebarang kecederaan. Beliau berkata kes itu disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...