Edisi Kaki Wayang! Top 10 Filem Yang Dicetak Rompak Pada Tahun 2011!

Oleh Kaki Wayang on


Top 10 Most Pirated Movies of 2011
List ape nii? Haaa..kalau nak tahu (itu pun kalau nak tahu) tak nak tahu sila main jauh-jauh..List di atas menggambarkan 10 filem TOP yang dicetak rompak dan domuat turun oleh penggemar filem "sedut"..Nampaknya aku kena berterus terang di sini..dari senarai yang ada dalam list ini..9 daripadanya merupakan filem yang menjadi pilihan aku untuk dimuat turun..hanya filem 127 Hours sahaja yang tak sempat aku nak download..

127 Hours? Wahhh baru teringat akan filem ini..tak ingat tajuknya..pas ni leh lah download filem ni..sebuah filem kisah benar yang menarik dan mendebarkan untuk ditonton..

BErbalik kepad 9 buah filem yang aku download..semuanya adalah dalam versi/ format Bluray 1080p..dan filem Rango dalam list tersebut merupakan salah satu filem yang aku download sebagai Untouched Bluray berkapasiti 43.1GB..filem lain aku hanya mampu download dalam format BluRay Rip sahaja..Jangan ingat BluRay Rip yang aku download ni file dia kecik okey..semuanya berkapasiti dalm 11GB dan ke atas..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...