Edisi Tips! Meletop - CPUV Yang Ke-117?

Oleh Kaki Wayang on

Assalammualaikum semua..

Sila klik untuk memperbesarkan imej yer!

Agak lama tidak mengemaskini blog hangat ini. Kenapa hangat? Mestilah hangat..betul tak..tapi bukan tu yang saya nak kongsikan pada semua..tapi berkenaan dengan tajuk yang sedikit hangat..pada ketika ini, blog ini kini menerima CPUV yang ke 117 dan lebih kurang 16 daripadanya masih lagi berjalan "campaign"nya..


Alhamdulillah..nampaknya rezeki masih berjalan walapun dah lama tak aktif dalam berblog..buka je akaun Nuffnang sebentar tadi..terkejut bila mendapat sebanyak 117 CPUV dan terdapat beberapa lagi campaign masih lagi berjalan dengan hangatnya..sedar tak sedar dah 117 CPUV..mesti ramai yang tertanya-tanya macam mana nak dapat durian runtuh dari Nuffnang..pandai-pandailah korang cari kat blog ni yer..banyak tips-tips berkenaan dengan Buffered Earnings, nak dapat trafik meletop pun ada juga..silakan gali yer..tapi kan..ontah-ontah rakan-rakan kita yang lain lagi mantap CPUV nya..mau dah beribu-ribu..kita ni baru 100 dah heboh nak buat entri..dah lah baru nak merangkak..jangan marah haaa..bukan berlagak atau bongkak..sekadar berkongsi walaupun ianya hanya RM1.00 ke RM20.00.

Terima kasih pada Nuffnang kerana masih lagi mengingati blog ini..kepada rakan-rakan yang lain silakan dan teruskan berblog..jangan hangat-hangat taik ayam sudah..dah dapat CPUV tu pepandai korang lah nak promosi dan buat artikel..jangan nak diam je..kang rezeki melepas..

Sekian buat permulaan, artikel seterusnya akan menyusul kemudian..tadaaa

#Letih masih tak habis lagi selepas sibuk dengan Majlis Penganugerahan Sijil Malaysia Book of Records, Lukisan Seni 'doodle'Terpanjang di Malaysia.

#Tahniah Politeknik Muadzam Shah

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...