Edisi Panas! Ben Ashaari Seorang GAY?

Oleh Kaki Wayang on

Astaghfirullahalaziim..perkataan pertama yang terungkap dari mulutku apabila mengetahui ini dari satu ruang informasi maya..mana lagi kalau bukan kat Mak Cik Alexa..hahahaha..

Bukan apa rasanya Abg Ben merupakan seorang yang sangat normal..apakan tidak..jejaka dan blogger popular ini sudah pun berkahwin dan bakal menimang cahaya mata tak lama lagi..kenape pula tetiba keluar sal GAY ni? Pelik bin Ajaib bukan..korang pun mesti tak percaya dengan berita yang disampaikan ni..meh kita tengok sikit nape Ben Ashaari digelar GAY..

Terdetik hati ini untuk melihat ranking blog 'fofular' Abg Ben Ashaari di site Alexa ..kemudian terus ke ruangan REVIEW yang mana terdapat 10 review dari pembaca setia mahupun pendengki setia Abg Ben..terkejut melihat pada reviewer yang pertama dan kedua yang menyatakan perkataan GAY...


P/s: Kepada yang dengki dan iri hati dengan pencapaian Abg Ben sila hentikan lah yer perbuatan yang sangat tak elok dan tak senonoh ni..Abg Ben baik aper..tak pernah nak menyakitkan hati orang..setakat ni tak de pula dia sakitkan hati aku..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...