Edisi Gempak! Header comel dah..kali ni header versi korporat pula!

Oleh Kaki Wayang on

Hari ni sebab ada masa terluang di pagi hari..so, rasanya nak cuba letak header baru..bagi nafas skit kat blog yang tak berape nak retis ni..dulu ramai yang sukakan header lama..ala yang HEADER perasan comel tu..yang ada cartoon tu..tak ingat? sila refresh memori anda ketat-ketat yer..tak ingat juga? Ni haaaa..

Header yang mendapat pujian ramai dalam kalangan blogger wanita yang suka "benda comel"
(Sila muntah hijau yer..)

Kali ni tampil pula dengan header yang nampak sedikit korporat..tadi tanya henchek Yazid Yahya (The Plain Yard) dia cakap "emmm..macam tak kena je ngan blog ko"..memang pun kan..tapi tak pe..kita cuba letak dulu header korporat tu..kalau mendapat kritikan pedas ala-ala Chef Wan..so, aku akan tukar semula ke header baajet comel tu..Ni haaa header yang dikatakan korporat sangat tu katenyer..tang mana korporat tak tahu..korang iye kan jela yer..


Sebelum terlambat..nak promosi jap..kalau ada sesiapa yang nak tempah header..silakan yer..




Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Nutrisi Terbaik Untukku said...

salam, klo pakai yg koporate 2 sesuai klo keje punya..suke yg comey2..hehe..(^_^)<<mcm saya kn? haha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...