Edisi Sentap! Katy Perry Cium Pemuda Indon Kontroversi Hangat!

Oleh Kaki Wayang on

Katy Perry memang seorang yang penggoda malah selepas khabar penceraiannya dengan russel brand katy perry aysik membuatkan para peminatnya tergoda apa lagi selepas katy perry mencium seorang pemuda di indonesia Adri dalam konsert pertamanya di indonesia menjadi bahan bualan di kebanyakan laman web seperti Dailymail, E!online, Hollywoodlife, dan Aceshowbiz.


Menurut Dailymail, aksi nakal penyanyi Firework di atas pentas menggambarkan dirinya tidak peduli dengan perceraiannya. Sedangkan Hollywoodlife, mengupas bagaimana Katy lega berpisah dengan Brand.E! Online mengungkapkan, penampilan perdana Katy di atas pentas sejak Brand mengugat cerai ialah di Indonesia. E! Online juga mengungkapkan betapa Adri beruntung mendapat ciuman dari Katy.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...