Edisi Paling Hangat! 10 Blogger Terhensem dan Terhangat di Pasaran Seluruh Malaysia!

Oleh Kaki Wayang on



Ben Ashaari - www.benashaari.com
Eqbal Zack - www.eqbalzack.com
Bro Framestone - www.broframestone.com
Amal Espraza - www.thegarang.com
Darkbatman - darkbatman.com
Iqbal Hakimi - iqbalhakimi.com
Nizarazu - nizarazu.com
Nizam Ijam - nizamijam.com

Hebat tak Blogger-blogger ni? Hensem tak? Tapi apasal gambar dan nama aku tak masuk dalam list ni..walhal muka aku pun apa kurangnya..boleh dikatakan hensem jugaklah (Sila muntah hijo yer..!)..takpelah diorang ni pon sebenarnya memang hensem-hensem pon..itu menurut kata Rakan Blogger kita si Ammar ni..kajian yang dia buat selama 5 tahun (rekaan semata-mata)..

Tahniah kepada blogger-blogger hensem yer..Eh jap nak "inteprem" jap..


Ni kira gambar aku yang paling "kontrol" hensem dah ni..leh masuk tak dalam 10 Blogger Hensem Malaya? (Sila muntah hijo!!!!) - Gambar ini diambil masa aku jadi pengapit seorang kawan.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
19 Comments

{ 19 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

Boleh sangat nak interprem...hahahhahaha....

Unknown said...

tu la pasal...hemsem ape?pesal xde dlm list? ni mesti konspirasi ni kan? patut tuan tanah blog ni pun ade dlm list tu....errr tp aku xyah la.aku pun hemsem sikit je, kalau xmasuk pun xpe lah..ehehe :p

Kaki Wayang said...

Hahahahaha..akak ni...wat Azri shy shy cat je

Kaki Wayang said...

Mungkin aku tak leh masuk dalam list tu kot..dalam list kiut miut je kot..perghhh lagi sentap..sila muntah ping biru air laut...

Nadia said...

nak tengok 10 blogger wanita tercantik..:)

1.yuyu zulaikha
2. siti sabrina
3. nisa kay
4. cik epal
5. fatin liyana
6. maria elena
7. tak tahu..:D

zakirulRahim said...

ntah zaman bila laa blog aku nak masuk dalam list tuh kann..huahuahua...

Unknown said...

blogger paling hodoh xde ke?hahaha

Ash said...

Errrr.. Hensemnyeeeeeeeee.... sesetengah daripada mereka....

eqbalzack said...

hahaha...pokcik tak hensem punnn...

Kaki Wayang said...

Tentunya no 7 tu Miss Nadya lah kan..yang 8,9 dan 10 tu tak tahu lagi..hehehehe..mungkin Miss Nadya boleh buat entri khas tu nanti..

Kaki Wayang said...

Hahahaha..insyaAllah peluang itu ada..

Kaki Wayang said...

Aihhh..macam ayat sentap jew Fendy..insyaAllah akan ada peluang untuk anda masuk dalam list terhensem dan terganteng..

BTW, mana leh wat blogger hodoh..nanti menjatuhkan maruah mereka pula..hehehehehehe..

Kaki Wayang said...

Maksudnya termasuk aku eh Zid? Thanks kang aku belanja Nasi Lemak singgit!

Kaki Wayang said...

Hahahahaha..merendah diri pula Abg EQ ni..tahniah anda masuk dalam list ini..memang hensem pun..

Pssst..Abg EQ nak jadi model iklan sabun LUX ke? hehehehehehe

Emma said...

hahahhahaha dashyat...=p 10 blogger hensemm=) 10 blogger cun pulak mane ???

Kaki Wayang said...

Emma buatlah Anugerah sendiri..listkan..konfem dapat TRAFIK hebat..tapi Emma kena buat kajian lah dulu sape blogger cantik..

Syafiq Rosli said...

haha..tq bro..aku tak hensem mana pun..

Nizam Ijam said...

hahhaaa. aku lagi la x hensem langsung...

Kaki Wayang said...

hensem what..hihihi

Jom Sihat Secara Semulajadi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...