Edisi Hangat! Kaedah Pemberian Hadiah Kenaikan Gaji Bagi PPPS Gred 41 Yang Dilantik Dari PPPLD!

Oleh Kaki Wayang on

 

Pekeliling perkhidmatan ini bertujuan untuk memaklumkan keputusan kerajaan memberi Hadiah Kenaikan Gaji (HKG) kepada Pegawai Perkhidmatan Siswazah (PPPS) Gred DG41 yang dilantik dalam kalangan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Lepasan Diploma (PPPLD) Gred DGA29, DGA32, DGA34 dan DGA38.



Melalui dasar pensiswazahan ini PPPLD yang melanjutkan pelajaran dan memperolehi ijazah dalam bidang-bidang yang telah dikenalpasti relevan oleh KPM akan dipertimbang oleh Pihak Berkuasa Melantik berkenaan untuk dilantik sebagai PPPS Gred DG41. Berikutan itu, PPPLD yang Berjaya dilantik sebagai PPPS akan berpindah dari Kumpulan Sokongan ke Kumpulan Pengurusan dan Professional dan layak menikmati semua faedah yang terdapat dalam Kumpulan Pengurusan dan Professional.

Lagi entri berkaitan: Kadar Bayaran Insentif Wilayah mengikut pindaan!


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...