Edisi Terkini! Sebab dan Punca Isteri Safee Sali, Sabrina Yusof Tidak Taat - Ikuti Kisah Keluarga Bahagia Mereka Sebelum Krisis?

Oleh Kaki Wayang on


Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan Kes Mahkamah Penyerang Bolasepak Kebangsaan, Safee Sali dan Isterinya. Tak de angin, tak de ribut tetiba je berita yang mengatakan isterinya tidak taat kepadanya begitu mengejutkan pelbagai pihak..

Lebih mengejutkan apabila Safee Sali telah membuat pendakwaan dan perintah agar isterinya Sabrina Yusof agar kembali ke pangkuan keluarga dan KEMBALI TAAT kepadanya. Persoalannya sekarang kenapa? Apa sebenarnya punca isteri Safee Sali, Sabrina Yusof tak taat kepada suaminya?

Bukan mahu menjaga tepi kain orang, tapi saya sebenarnya begitu meminati Safee Sali atas dasar kerjayanya sebagai seorang pemain bolasepak professional. Siapa yang tidak mengenail beliau. Semua orang kenal. Ada satu ketika ramai (perempuan) yang bertanyakan Safee Sali ini dah kahwin ke belum? Beliau bukan sahaja diminati para peminat bolasepak malah golongan wanita juga meminati beliau.

Apa yang diharapkan agar, jika benar isterinya tidak taat kepada suami..maka kembalilah ke pangkuan keluarga dan suami. Bagi seorang wanita yang bergelar isteri..syurga isteri adalah terletak di bawah “telapak”kaki suami..ada masalah bawa berbincang, fikirkan demi kebahagian anak-anak dan rasanya tak perlulah nak bercerai-berai..lagipun perintah kembali taat itu pun sudah ditarik balik..so, berbaik-baiklah yer korang...

Ketahuilah PERCERAIAN itu adalah perkara halal namun ianya juga perkara yang paling dibenci oleh Allah S.W.T! IKuti Kisah Bahagia dan Romantik Mereka Sebelum Krisis Rumahtangga!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
3 Comments

{ 3 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

Mesti ada sebab kenapa isterinya yang dah bersama masa susah dulu pergi setelah dia senang. Sebagai seorang wanita, apalah salahnya kita beri peluang mereka mencari persepakatan.

Rosniena said...

yup true..there must be a reason.sebenanrnya kejayaan seorang lelaki adalah kerana seorang isteri/wanita kerana merekalah yg beri sokongan moral dan kekuatan diri.mesti ada reason sebegitu,banyak sgt kes rumahtangga disebbkan 'lupa diri' dan sebaliknya.apapun perlu ada toleransi dan kesabaran

HAFIZAL said...

mungkin ada sebab....yg kita tak ketahui.biarlah mereka selesaikannya dengan cara baik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...