Edisi Kaki Wayang! James Cameron Mahu Gantikan Leonardo Di Caprio dan Kate Winslet dalam Filem Titanic dengan Pelakon Lain!

Oleh Kaki Wayang on




Suatu ketika dahulu filem ini, Titanic merupakan filem paling hangat dan memecahkan rekod kutipan tertinggi dalam dunia perfileman. Mana tidaknya filem ini mengaut keuntungan sebanyak RM6 Billion..sebelum rekod itu dipecahkan oleh filem arahan James Cameron sendiri iaitu filem Avatar..
 
Pada ketika ini demam filem Titanic kini kembali apabila filem itu bakal ditayangkan di seluruh dunia dengan format 3D digital.. Namun begitu dengarnya Pengarah filem berkenaan, James Cameron mahu menukar dan menggantikan pelakon asal Leonardo DiCaprio dan Kate Winslet dengan pelakon lain..Sila lihat gambar di bawah yer..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Unknown said...

ahahaha damn aku rasa tertipu! tapi comel seyyy

latest: http://ajamoppical.blogspot.com/2012/03/awesome-bed.html

Kaki Wayang said...

Hahahahahaha..janganlah kata tertipu..itu hanya mainan hehehehehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...