Edisi Terkini! Kaedah Penetapan Gaji Permulaan J41, U44, N17, N22, M44, S41, DG41!

Oleh Kaki Wayang on


Pekeliling Perkhidmatan ini bertujuan memaklumkan kaedah penetapan gaji permulaan kenaikan pangkat dan pelarasan gaji kenaikan pangkat pegawai dalam perkhidmatan awam. Peraturan semasa mengenai kaedah menetapkan gaji permulaan kenaikan pangkat dan pelarasan gaji kenaikan pangkat dinyatakan dalam Peraturan 42, Peraturan-Peraturan Pegawai Awam dan beberapa sumber pekeliling yang lain. LIHAT TANGGA GAJI DG41 DI SINI!!

LIHAT JADUAL PENGIRAAN GAJI MENGIKUT GRED DI SINI!


Pendek kata ”Gaji yang diterima oleh seseorang pegawai awam yang dinaikkan pangkat hendaklah lebih tinggi daripada gaji akhir yang diterima dalam gred terdahulu”.


Muat TURUN Pekeliling DI SINI: Kaedah Penetapan Gaji Permulaan Dan Pelarasan Gaji Kenaikan Pangkat - Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 14 2007!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...