Jadual Gaji DG41 Mengikut SSM 2012 Selepas Kenaikan 13 % dan Kenaikan Gaji Tahunan!

Oleh Kaki Wayang on

Thanks to: Yazid Yahya

Berikut merupakan Jadual Gaji DG41 mengikut SSM 2012 sebelum dan selepas kenaikan  13 peratus dan Kenaikan Gaji Tahunan. Gaji pada T1(Merah) adalah gaji permulaan yang juga merupakan kadar gaji SSM yang lama. Kadar ini kemudiannya berubah selepas kenaikan 13 peratus. So, maknanya gaji baru pada Januari 2012 adalah RM1916.31..LIHAT JADUAL PENGIRAAN GAJI MENGIKUT GRED DI SINI!

Setiap tahun gaji akan berubah mengikut Kenaikan Gaji Tahunan. Gred DG41 akan mendapat Kenaikan Gaji Tahunan sebanyak RM225.00 dan ini menyebabkan gaji bagi gred ini pada 2012 akan berubah pada kadar RM2141.31. Perubahan ini adalah berdasarkan tarikh kenaikan gaji masing-masing..LIHAT KAEDAH PENETAPAN KADAR GAJI PERMULAAN DAN KENAIKAN PANGKAT!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Ash said...

spt ku kenal...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...