Edisi Terkini! Susulan Kes Safee Sali dan Isterinya Sabrina Yusof - Safee Sali Gugurkan Perintah Taat!

Oleh Kaki Wayang on


Jutawan bola sepak, Safee Sali pada Selasa menggugurkan ‘perintah kembali taat yang difailkan terhadap isterinya’ di Mahkamah Rendah Syariah di sini.

Peguam Safee, Norrasyada Osman berkata beliau telah memaklumkan kepada mahkamah penyerang bola sepak yang berusia 28 tahun itu dan isterinya, Sabrina Yusof telah bersetuju untuk menyelesaikan masalah rumah tangga mereka di luar mahkamah.

Hakim Syarie, Atras Mohamad turut membenarkan permohonan Safee sekali gus menutup kes tersebut. Sabrina diwakili oleh peguamnya, Junaidah Bakar. Bagaimanapun, Safee dan Sabrina tidak hadir di mahkamah.


Pada November tahun lalu, Safee telah memfailkan perintah supaya Sabrina kembali taat kepadanya. Difahamkan Sabrina kini tinggal di Sarawak sementara Safee pula tinggal di Jakarta selepas menandatangani kontrak selama dua tahun dengan pasukan Pelita Jaya FC.

Kontrak bernilai RM2 juta yang ditandatanganinya itu menjadikan Safee pemain bola sepak negara pertama mendapat pendapatan bernilai jutaan ringgit.

Passangan ini dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Nur Syaza Syaqina, 3, dan Nursyasya Safirna yang berusia setahun.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...