Edisi Hangat! Nah, Aku Persembahkan Keputusan SPM 2011 Aku – Serius Hangat!

Oleh Kaki Wayang on


Nah, aku persembahkan Slip Keputusan SPM 2011 aku..aku tak delah pandai sangat pun sebab aku memang target 9G je sume mata pelajaran.

Rasanya tak de sape yang mampu buat rekod se”comel”dan se”cemerlang”ini..yelaaa kan orang lain keputusan tak seimbang dan ada yang tak selari, ada yang kejap dapat 5A, 3B dan 1C (kan tak selari tu)..walaupun tak dinafikan ada juga yang mampu capai 9A..tapi pencapaian aku, sangat aku banggakan capai 9G tu..mesti boleh masuk Guinness Book World of Records kan..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
6 Comments

{ 6 Komen Membina!... read them below or add one }

eqbalzack said...

ni angkara dok blogging je...hari2 kejar trafik. hehehe

Kaki Wayang said...

Sentappppp laaaa komen macam tu...seb baek SPM i hevat (hevat kewwww)...

eqbalzack said...

hehehe..gurau2 je KW...

Kaki Wayang said...

Xde papelaaaaaaa..no hal..lagipun artikel ini mampu untuk memotivasikan orang yang melihat dan membacanya..

sick said...

result cmni mmg diidamkan setiap pelajar:P

Kaki Wayang said...

Sangatlah diidam-idamkan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...