Edisi Hangat! Nur Aisyah Zainal, Bekas Tunang Allay Iskandar Masih Ingatkan Ally Iskandar!

Oleh Kaki Wayang on


Sebenarnya telah ramai yang mengetahui bahawa Ally Iskandar telah berkahwin dengan Farah Lee. Sebelum berkahwin dengan isterinya itu, Ally dahulunya telah bertunang dengan seorang gadis bernama Nur Aisyah Zainal. Namun, ikatan pertunangan Aisyah dan Ally berakhir dengan perpisahan.

Ajal dan jodoh itu adalah ketentuan Allah dan manusia hanya mampu merancang tetapi Allah yang menentukan segalanya. Akhirnya sekali lagi Ally bertunang dengan gadis lain yang bernama Farah Lee. Pertunangan Ally dan Farah Lee berakhir dengan sebuah perkahwinan.

Terbaru berita mengejutkan apabila bekas tunang Ally, Aisyah telah mengupload kembali gambar pertunangan yang sebelum ini dipadam dalam akaun facebook.

Album yang diupload bertajuk “BitterSweetSour” ditulis dengan description “say whatever u want, Allah has a better plan to run” hanyalah dipenuhi dengan gambar Aisyah dan keluarganya. Tiada langsung gambar Ally Iskandar di dalamnya. Apabila ditanya di ruangan komen mengapa gambar-gambar ini muncul semula, Aisyah menjawab:


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

bicara mak dara said...

tempat jatuh lagikan dikenang.. ini kan plk bekas tunangan kan...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...