Edisi Sentap! Koleksi Aksi Hodoh Mulut Perempuan Apabila Bergambar Untuk Profile Pic Facebook!

Oleh Kaki Wayang on

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
7 Comments

{ 7 Komen Membina!... read them below or add one }

Nurmujahidah Ismail said...

hahaha,, insya ALLAH tak nak buat muncung camtu

Kaki Wayang said...

Sekarang ni aku pelik sebab kebanyakan tak kira spesis lelaki atau perempuan..semua nak buat mulut macam tu...hhahahahaha..konon comel, kiut dan cantik letew...padahal..BUWEKSSSSSS...

P/s: Bagusla tak buat..heheheheheh!

Dracula Romance said...

lagi cantik senyuman yang sebenar jika di bandingkan dgn yang di buat buat :)

ehbloger.blogspot.com

Kaki Wayang said...

Kan..setuju degan Dracula Romance...

P/s Wah romantiknye Dracula ni....nama pun Dracula Romance...sesuathooooooo sangat..

Rosniena said...

budak2 sekarang ni macam-macam ragam..eheh

Kaki Wayang said...

Hahahahahaha..betol tu..seb baek PROFILE Pic FB i tak de "muncong" macam ni...

soooooour said...

cuba teka senyum terpaksa cm mana...heheheh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...