Edisi Sentap! UMNO Tak Tahu Mengeja dan Menulis Jawi - Inilah Akibatnya!

Oleh Kaki Wayang on


Buat pengetahuan semua..saya bukan pengamal politik atau apa jua keadaan yang berkaitan dengan sebarang fahaman politik lebih-lebih lagi kat Malaysia yang politiknya begitu rapuh sekali..gambar di atas adalah sekadar perkongsian sahaja..bukan untuk meraih undi atau meraih apa jua bentuk situasi.


Beginilah akibatnya bilamana politik menguasai diri..sanggup kata, sebar dan gantung banner untuk mengalahkan parti lain..bukan tu je..sanggup kata parti lain sebagai SESAT..apapun Hanya Allah S.W.T yang tahu akan kebenarannya..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

MrPingu Gonzalesz said...

UMNO lg sesat.. xikut ajaran Islam dan hanya pergunakan Islam.. not PAS..

Kalau UMNO follow Islam betul2 orang UMNO akan pastikan Aurat itu wajib ditutup (ramai org wanita UMNO xjaga aurat dlu2 ada wanita umno ckp xperlu tutup rambut pun dah kira tutup aurat), then UMNO tak amalkan rasuah (Aku ckp berdasarkan pengalaman aku dlu kerana hampir dirasuah org UMNO nasib aku ni kuat)

MrPingu Gonzalesz said...

plus UMNO tolak Hudud.. HUKUM ALLAH

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...