Edisi Hangat! Peluang Bertemu Kaki Wayang Di Pesta Buku Antarabangsa PWTC 2012!

Oleh Kaki Wayang on

Sekadar gambar hiasan

Wah ayat macam artis pula..buat pengetahuan semua pembaca..saya ni bukan artis yer yang korang perlu berebut-rebut nak jumpa (siot je, padahal tak de sorang pun nak jumpa KW..perahsantan sangat)..Memandangkan Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 akan diadakan di PWTC tak lama lagi..kepada yang membaca artikel ini bolehlah ke PWTC yer..leh jumpa Kaki Wayang..


Tak nak jumpa pun takpe..hahahaha..moteppp..feeling-feeling FEMES katenyer..kalau jumpa tu tegir-tegur jela yer..boleh amik gambar dan masukkan dalam BLOG..hehehehe..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
6 Comments

{ 6 Komen Membina!... read them below or add one }

Yazid Yahya said...

Rugi klu dh gi tp x jmpa Kaki Wayang.. Hensem orangnyewwwwwwwwww...

Kaki Wayang said...

Ensemnyewwwww..sila muntahijo

Emma said...

hahahahahaha ingat ape la tadi... ishh jangan sebut pesta buku =) coz emma memang hantu beli buku =p

Syafiq Ahadin said...

ensom...... hahahahahhaa!

SyUhAdA said...

gi setiap hari ke? klau gi hari yg lain-2 x jumpa la..

SyUhAdA said...

dah siap muntah kaler merah dah..haha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...