Edisi Jenayah! Lelaki Mati Ditikam Menjelang Hari Perkahwinan!

Oleh Kaki Wayang on


Sepatutnya seorang lelaki yang dikenali sebagai Indra Asrul, 29, melangsungkan pernikahan dengan tunang pilihan hatinya hari ini. Namun, dipercayai akibat perselisihan faham dengan bekas teman serumah warga Myanmar beberapa hari sebelum ini, lelaki itu mati ditikam di hadapan sebuah rumah kedai di Jalan Dedap 23, Taman Johor Jaya di sini malam tadi.

Dalam kejadian pukul 10.40 malam, Indra yang dipercayai lelaki tempatan ditikam empat kali oleh tiga individu warga Myanmar termasuk seorang wanita.

Tunang mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Sharina, 26, berkata, ketika kejadian dia bersama mangsa pergi ke rumah kedai itu untuk mengambil barang kerana mahu berpindah ke tempat lain.

"Kami menyewa rumah kedai tersebut bersama beberapa warga Myanmar, namun memutuskan untuk pindah setelah kejadian seorang daripada mereka memasuki bilik air ketika saya sedang mandi baru-baru ini.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

mujagirl92 said...

nauuzubillah,,

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...