Edisi Hangat! Betulkah Penulis The Kaki Wayang Seorang Yang Misteri?

Oleh Kaki Wayang on


Kata-kata seorang rakan blogger...

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
6 Comments

{ 6 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

Err....x betul ekk? Rasanya misteri lah juga.... hihihihi...

Kaki Wayang said...

Hahahahahahahah

Emma said...

misteri ek ??? heheheh banyak jugak emma dah tau di sebalik misteri tu .. hahahhaha

Rahmah Ram Ram said...

misteri tu? hihihi...azri banyak ke rahsianya....cer citer..

Kaki Wayang said...

Kak Rahmah: Tu kene tanya Kak Aziela..dia yang cakap Azri banyak rahsianya..
Emma: Jangan bocorkan sebarang rahsia k..

Buat semua..tak de rahsia sangat pun..cuma takkanlah semuanya Azri kena ceritakan kat sini kan..InsyaAllah tak lama lagi Blog ini akan jadi blog peribadi..kat situ annti baru akan ada banyak mengenai peribadi Azri..

Kaki Wayang said...

Misteri lah sangat...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...