Edisi Sentap! Rancangan TV3 Bersamamu Kantoi Menipu Masyarakat - Ikuti Komen Saksi!

Oleh Kaki Wayang on




Sejauh mana akan kebenaran daripada cerita ini wallahualam..tapi kalau betul cerita seperti ini betul rasanya memang tak patut dan tak perlu kot nak buat macam tu kan..lebih-lebih lagi TV3 ni sebuah stesen yang begitu terkenal di Malaysia..so, kalau TV3 rasa sayangkan reputasi dan kepercayaan masyarakat terhadap kredibiliti TV3..maka kelakuan dan perbuatan seperti yang didakwa perlu di hindari.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
7 Comments

{ 7 Komen Membina!... read them below or add one }

Aziela said...

Dah lama 'blacklistkan' rancangan nie sebab ada a few cerita yang sama juga kita dengar. True story dari org sekampung yang rancangan nie paparkan. Walhal, mereka semua tu taklah sesusah mana.

Yazid Yusof said...

Betul... aku pun dah lama ban dah.. penipu dan pelik2 jek ceritanya.. Sebab apa?? nak bg org ramai derma kot.. nanti adalah % untuk diorang.. kang derma puluh ribu.. dapat 3kampit beras jek..

Captain said...

TV 3 suku mmg kuat menipu...Dah lama tak buka pun.. Tengok Dong Yi kat Maaduu.com lagi baik.

Kaki Wayang said...

Hahahahaha..yeke..aku belum ada lagi kes penipuan yang dihadapi dengan TV3 ni...

♥♥♥ Ekin Baik ♥♥♥ said...

byk da dengar cite pasal nie...aritu 0rg kampung member masuk bersamamu kengk0n0n susah ler...siap suruh makan nasik dengan garam...pastu dan2 la dalam tv tunjuk malam2 anak study gune pelita jer....agak2 la klu nak tagih simpati p0n...

ado363 said...

kat malaysia ni jumpa nak keluarga daif boleh kira berapa kerat je,kalau dia org susah pun memang ada bantuan,mcmlah kat malaysia ni ada rakyatnya mati tak makan,kalau ada yg daif sgt ini menunjukkan wakil rakyat dia tak buat kerjalah

Kaki Wayang said...

Memang betul apa yang dikatakan itu..dan kalau benar bagai dikata..rasanya TV3 pasti akan kehilangan kepercayaan Rakyat Malaysia..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...