Edisi Sengal! Iklan Paling Memalukan Bagi Seorang Isteri: Suami Lemas Dalam Dakapan, Pro Montok, Anjal dan Mantap!

Oleh Kaki Wayang on


Dulu suami ejek macam nasi lemak 20 sen. Langsung tidak ada selera. Saya risau kalau suami saya cari perempuan lain sampai akhirnya saya berazam untuk memantapkan payudara saya. Kini suami pulak yang terlebih cemburu apabila lelaki diluar sana melirikkan mata pada saya almaklum lah terlebih seksi.


Ok, baiklah..tahukan anda bahawa iklan itu sangat memalukan..dan mengundang fitnah..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
10 Comments

{ 10 Komen Membina!... read them below or add one }

eMMe said...

Ya Allah! majalah ape tu?
leh ek dia tayang gitu, dah bertudung, buruk lak rupe jadinya, hahahaha....

mak minta maaf kalo ade mende yg buat nak kecil ati, bye!

Spanar Buruk said...

bagus memang edisi sengal yang teramat gila..memalukan kaum perempuan seperti saya..serius kalau nak buat mcm tu sekalipun,tak pyah nak tunjuk pada orang..ni dah kira macam cerita dalam kelambu tak elok diperbesarkan smpai semua tau..

perempuan tu macam dah menjatuhkan air muka seorang wanita..she should think first before make any statement on media..

shazlynn fazlynn said...

betul tu spanar buruk... ;)

Rahmah Ram Ram said...

hahahah...bodoh tul model aka Pn. Rabiatul tu...ngok ngek...memalukan kaum wanita bertudung aje...hish!!

nurmujahidah said...

maybe rabiatul ni sinting,, ye,, sangat!!!

Kaki Wayang said...

Hahahaha...Aik macam ramai pula urang Sabah yang mengomen di BLOG ni...hihihihi..sinting2 kan durang tu...

Harith Iskandar said...

MMM mmg malu la buat mcm tu.. :/

Aziela said...

Syarikat pengiklan tu pun tak ada sensitiviti langsung. Husband model tu tak rasa macam mendagangkan T****T isteri ker? Astaghfirullah...

Ahmad Zarin said...

Tak de benda lain ke nak buat iklan.. Tak guna pakai tudung kalau nak tayang T***K di khalayak ramai !!

Tengku Eskandar tuh Aku..!! said...

bodoh...baik bogel je...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...