Edisi Comel! 10 Foto Si Kecil Paling Comel, Anda Pasti Tertawan!

Oleh Kaki Wayang on

Anak merupakan anugerah terindah. Anugerah yang tidak tandingannya. Amanah Allah SWT yang paling bermakna buat setiap pasangan suami isteri. Tapi segelintir manusia kadang-kadang begitu kejam apabila sanggup membunuh anak-anak mereka. Terkadang terlintas di fikiran ibu apakah ini, bapa apakah ini yang sanggup membuang anaknya ke dalam lubang tandas, yang sanggup membuang anak, sanggup menjual darah daging mereka sendiri. Apakah sudah tidak ada nilai kemanusiaan dalam diri mereka. Marah ni. Marah. Hahahahahaha. Tetiba Kaki Wayang emosi sikit.

Petang ni Kaki Wayang nak kongsikan beberapa gambar si kecil yang sangat comel. Cuba korang tengok wajah-wajah mereka. Comel sangat kan. Pasti akan menyebabkan korang akan tersenyum sorang-sorang.


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...