Edisi Kreatif! Anda Pasti Tak Sangka Lakaran Ini Menjadi Pilihan IKEA Untuk Dijadikan Patung Rasmi!

Oleh Kaki Wayang on


Saban tahun IKEA dengan kerjasama UNICEF dan Save the Children akan menganjurkan beberapa aktiviti. Salah satu aktiviti mereka adalah Soft Toys. 

Soft Toys atau anak patung lembut ini adalah sebahagian daripada aktiviti tahunan mereka. Tujuannya adalah untuk membantu meningkatkan tabung dana sekolah, bekalan dan usaha bagi mendapatkan dana pendidikan khususnya kepada kanak-kanak.

Dengan sebab itulah, IKEA kemudiannya memutuskan untuk melantik kanak-kanak sebagai pereka khas kepada Sift Toys ini. Kanak-kanak ini dilantik menjadi pereka cilik IKEA sebagai memenuhi tuntutan kepada rekaan soft toys yang lebih menjurus kepada kanak-kanak.

Mari kita lihat beberapa gambar dan lakaran seterusnya lakaran tersebut menjadi realiti. Menjadi salah satu produk soft toys kegemaran kanak-kanak.



Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...