Edisi Terkini! Senarai Carian Popular Google Mengikut Kategori 2015!

Oleh Kaki Wayang on

Senarai Carian Popular Google 2015. Tahun 2015 menukilkan pelbagai cerita perit, sedih, gembira dan macam-macam lagi. Bulan Disember sudah tiba, ini bermakna tahun 2015 kini sudah sampai ke penghujungnya. Kini Google, sebuah syarikat yang terkenal di dunia baru sahaja mengeluarkan Senarai Carian Popular Google 2015 mengikut kategori.


HRMIS Mendominasi Enjin Carian Google 2015

Anda pasti terkejut apabila HRMIS merupakan kata kunci paling popular dalam enjin carian Google buat tahun 2015. Ianya kemudian diikuti rapat oleh kata kunci BRIM 2015, How-Old.net, Maharaja Lawak Mega dan juga Fast & Furious 7.




Skandal Najib Razak dan 1MDB Antara Paling Popular

Tahun 2015 merekodkan pelbagai kontroversi berkaitan dengan Perdana Menteri Malaysia. Skandal berkaitan 1MDB, duit derma 2.6b dan perbalahan politik antara beliau dengan Tun Mahathir Mohamad meletakkan kata kunci Najib Razak berada di tangga ketiga selepas Lee Kuan Yew dan Paul Walker.

Nasib baik nama The Kaki Wayang tak tersenarai dalam senarai popular. Kalau tak habis blog kena serbu. Hehehehe. Bertuah lah nak tersenarai dalam senarai carian popular. Abam Najib Razak pun tangga ketiga walaupun terpalit kontroversi terhangat di dunia. Kaki Wayang tak terpalit mana-mana. Of kos lah tak tersenarai.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...