Edisi Hangat! Hari Tu 7GB, Hari Ni 1GB Internet Tambahan Percuma Buat Anda, Dapatkannya Sekarang!

Oleh Kaki Wayang on


1GB Internet Percuma Umobile. Hari ini, U Mobile memperkenalkan promosi baru untuk semua pelanggan prabayar dan pascabayar mereka dengan menawarkan data tambahan sebanyak 1GB yang akan dikemaskini secara automatik. Data percuma ini ditawarkan kepada semua pelanggan UMobile bagi tempoh 1 Disember 2015 sehingga 31 Disember 2015 ini.



Hari tu, UMobile kasi 7GB Data dan Call percuma, ni nak bagi data tambahan 1GB pula. Memang berbaloi-baloi ni. Hambek! Korang rasa ada ke syarikat telekomunikasi lain nak kasi free macam ni? Makin mengancam pula pakej-pakej dan nilai tambah yang diberikan oleh pihak UMobile ni. Kadang-kadang rasa menyesal pula ngan Maxis. Minta maaf Maxis. Jangan terasa hati tau. Dah korang tak kasi promo macam UMobile ni, nak buat macam mana kan. Tapi thanks Maxis sebab kat Muadzam Shah, Pahang (Bandar Rimba) dah ada 4G Lte dah.


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...