Edisi Teknologi! Buang Adware dan Malware Menggunakan Aplikasi Junkware Removal Tool!

Oleh Kaki Wayang on

Sekuriti komputer pada ketika ini amat penting bagi mengelakkan virus yang tidak diingini masuk dan merosakkan serta mengganggu sistem komputer anda dan semasa anda melayari web. Untuk membuang adware, malware dan junkware, anda hanya perlu untuk menggunakan satu perisian dari Malwarebytes yang dipanggil Junkware Removal Tool.


Junkware Removal Tool

Junkware Removal Tool merupakan sebuah aplikasi yang boleh dijalankan tanpa memasangnya di komputer. Antara muka Junkware Removal Tool ini berbentuk command prompt. Ianya akan mengimbas dan menghapuskan segala bentuk malware mahupun adware.

Namun begitu, perlu diingatkan bagi mereka yang selalu menggunakan atau memuat turun "crack" files anda harus berhati-hati dalam menggunakan aplikasi ini. Ini kerana ianya akan terus menghapuskan crack files berkenaan.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...