Betol-betol Kreatif! Pamplet seakan-akan Facebook!

Oleh Kaki Wayang on

Sebagai seorang designer yang tak retis macam Yazid Yahya dan Mohd Khairi..so, ini jela yang mampu aku lakukan sebagai salah satu usaha aku untuk meningkatkan mutu design PAMPLET kat Politeknik Muadzam Shah ini..kalau tak..asyik-asyik "itu" jela design yang digunakan..tak macam designer Jabatan Pengajian Am..Hencheck Yazid Yahya yang sangat komited dan kreatif..blogger retis lah katakan..semua design dia hebat-hebat dan mendapat pujian ramai..design aku sape lah yang nak puji..dah lah berlatar belakangkan FACEBOOK pula..asyik-asyik kene BAN je..

Meh kita tengok kreatif tak aku manipulasikan design Facebook masuk ke dalam design pamplet aku ni..inilah dia kehebatan Adobe Illustrator dan Adobe Photoshop..leh wat macam-macam..korang pun nanti kalau ditugaskan nak buat pamplet untuk perhimpunan bulanan organisasi ke..lehlaa wat pamplet macam ni kan?..Untuk pengetahuan semua pamplet ini digunakan pada Majlis Perhimpunan Bulanan Politeknik Muadzam Shah sesi Oktober 2011..

Bahagian Depan PAMPLET

Bahagian Dalam PAMPLET 

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...